100 TINERI MANAGERI DE TOP - Magda Săndulescu, Raiffeisen Bank Romania

Autor: Crenguta Nicolae Postat la 09 iunie 2012 666 afişări

Magda Săndulescu conduce o echipă de 14 oameni, cu o misiune pe care o descrie drept „extrem de importantă şi dificilă” - de a transforma zona din bancă dedicată segmentului persoane fizice dintr-una axată pe produse într-una orientată pe nevoile clienţilor.

Iar aici o ajută tocmai experienţa variată din carieră: încă din ultimul an de studenţie la ASE, la sfârşitul anilor '90, a început să lucreze la Orange România, unde s-a ocupat pe rând de relaţiile cu clienţii, de calitatea serviciilor, activând apoi în divizia comercială şi în cea de IT. Din 2004 până în 2007 a fost COO al companiei de consumer finance Ralfi - Estima Finance, pentru ca din 2007 să se alăture Raiffeisen ca project manager, apoi director al ariei de Sales Finance şi, înainte de a prelua actuala funcţie, coordonator al diviziei de management al pasivelor. "Am urmat întotdeauna pieţe şi companii care se adresau clienţilor mass-market; în telecom am învăţat cum să setez operaţional managementul operaţional al relaţiei cu clienţii pentru un portofoliu semnificativ (de ordinul milioanelor), în consumer finance am adaptat set-up-ul operaţional pentru a învăţa domeniul serviciilor financiare, al creditelor de tip consumer finance, iar în prezent folosesc ambele experienţe pentru remodelarea unei experienţe complete a clienţilor Raiffeisen Bank."

Se declară extrem de norocoasă că a avut şi are ocazia să lucreze cu oameni şi echipe preocupate şi pasionate de lucrul bine făcut, "iar asta îmi menţine pulsul extrem de ridicat". N-ar spune că există un profil aparte al tânărului manager, dar crede că "noi, ca generaţie de tineri manageri, trebuie să îmbinăm abilităţile de a asimila cunoştinţe noi cu stăpânirea tehnică a domeniilor în care activăm, dublate de pasiune, naturaleţe, pragmatism şi entuziasm". Şi mai ales "să înţelegem că suntem rezultatul, dar şi oglinda propriei echipe, unde orientarea către rezultate, etica şi comunicarea deschisă trebuie să fie pe agenda zilnică".


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-magda-sandulescu-raiffeisen-bank-romania-9709662
9709662
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.