100 TINERI MANAGERI DE TOP - Loredana Caradimu, Ogilvy Group

Autor: Ioana Matei Postat la 03 noiembrie 2012 272 afişări

„Sunt o persoană care a crescut aproape integral în agenţii de publicitate, cu mici excepţii - în studenţie am fost profesoară de română şi engleză la liceul I.L. Caragiale în Bucureşti şi ceva mai târziu am colaborat cu un ONG - «România în Lume»”, povesteşte Caradimu.

În publicitate a intrat imediat după ce a terminat facultatea. Prima agenţie la care s-a angajat, în 1996, a fost D'Arcy, recomandată de un prieten care era pe vremea aceea director de creaţie. "În prima zi am scris o prezentare pentru un brand local de copii. Brandul nu mai există, eu încă mai sunt în branşă. Pe atunci nu stătea nimeni să-ţi explice prea multe şi erai aruncat pe terenul de luptă cu clienţii şi cu creativii care erau aprigi", îşi aminteşte Loredana Caradimu. A fost perioada în care s-a "călit" ca publicitar şi a învăţat primele secrete ale industriei. După D'Arcy a urmat McCann, unde nu a stat decât o scurtă perioadă de timp, după care a plecat la IN, o agenţie locală de publicitate, unde a avut mai mult proiecte pentru clienţi locali, "ceea ce după munca pe conturi internaţionale era extraordinar. Puteai să ai o contribuţie semnificativă la construirea brandului, aveai contact cu problemele de business ale clientului".

În 2006 a acceptat funcţia de account director la Ogilvy. Şi aici a evoluat treptat: de la account director a ajuns să conducă una dintre agenţiile grupului, iar acum se ocupă de strategie şi new business. Cel mai important proiect la care a lucrat până acum este "Ţara lui Andrei", atât tabăra pentru copii, cât şi platforma on- şi offline. Este proiectul despre care spune că i-a marcat nu doar cariera, ci şi viaţa.


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-loredana-caradimu-ogilvy-group-10273002
10273002
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.