Aplicaţia de care orice tânăr bucureştean sau turist are nevoie

Autor: Dorin Oancea Postat la 21 martie 2016 2040 afişări

Bucharest City App face parte din categoria acelor lucruri simple, destinate să aibă succes, care te fac să exclami: „Eu de ce nu m-am gândit la asta?!“. Este o aplicaţie completă pentru Android şi iOS, gândită atât pentru publicul român cât şi pentru expaţi sau turiştii străini, o aplicaţie de timp liber în care pot fi găsite evenimente, spectacole, petreceri, filme, practic viaţa culturală, artistică, ba chiar şi underground a Bucureştiului. Aplicaţia nu prezintă doar o agendă completă de evenimente, ci şi multe secţiuni - restaurante, cafenele, cluburi, spa-uri, centre medicale, atracţii turistice, rutele RATB, harta metroului.

Bucharest City a fost dezvoltată de compania de servicii turistice Eventur, condusă de Alex Filip şi de Dragoş Asaftei. Proiectul a fost lansat pe 25 ianuarie şi în acest moment are peste 500 de beneficiari – teatre, restaurante, cafenele, cluburi, magazine, spitale  sau farmacii. „Aplicaţia a fost vizibilă şi online, cu ajutorul a peste 150 de bloguri care au prezentat-o în prima săptămână. A fost prezentă şi în offline, la televiziuni, posturi de radio sau în presă. Timp de două săptămâni aplicaţia a fost prezentă peste tot“, spune Alex Filip.

Eventya, companie de software din Sibiu, a pus la punct platforma pe care cei de la Eventur au dezvoltat aplicaţia. „Practic am preluat licenţa lor şi am customizat-o. În spate sunt 12 programatori şi opt oameni din echipa noastră, pe marketing, comunicare, conţinut, vânzări. Am încercat să-i educăm pe cei 500 de beneficiari prezenţi în aplicaţie, vorbim de teatre, cinematografe sau de organizatori de petreceri, să îşi administreze singuri conturile. Am creat o platformă de administrare foarte uşor de utilizat, mai uşor chiar decât Facebook, pe care ei pot urca poze, informaţii, evenimente“, adaugă Filip. Cu cei de la Eventya sunt într-o continuă discuţie, pentru că se lucrează permanent la dezvoltarea aplicaţiei. „Facem schimb de idei cât se poate de des, şi este şi în interesul lor şi al nostru ca platforma să devină din ce în ce mai performantă.“

Bucharest City App nu este doar o aplicaţie în care pot fi găsite evenimente, restaurante sau atracţii turistice, ci poate fi definită şi ca o reţea socială, pentru că locaţiile pot avea followeri, pot fi transmise notificări, utilizatorii îşi pot stabili afinităţi, pot face liste de preferinţe şi pot influenţa şi alegerile celorlalţi. „Pot fi făcute schimburi de colecţii, pentru că există un buton cu ajutorul căruia colecţia mea poate fi trimisă pe telefonul celuilalt, pe Facebook, în SMS, în orice mediu vreau. Dacă destinatarul are instalaţia aplicată, lista se deschide în aceasta; dacă nu, este trimis în magazinele de aplicaţii, de unde o poate instala“, explică Filip.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/cover-story/aplicatia-de-care-orice-tanar-bucurestean-sau-turist-are-nevoie-15118197
15118197
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: România are din ce în ce mai multe businessuri. O discuţie cu Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct ZF şi Ioana Răduca, head of content Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.