Pune publicul la treabă
Publicul poate fi nu doar îmbiat cu produsele unei mărci, ci şi pus să dea o mână de ajutor la crearea acestora, după cum o arată unii producători de ceasuri, scrie Financial Times. O parte dintre aceşti producători s-a gândit că publicul ar putea veni cu idei noi, apelând la acesta pentru anumite modele şi nu la designerii in-house. Un exemplu ar fi compania belgiană Ressence, care, constatând că oamenii obligaţi să stea în case ajung să treacă şi cărţile de colorat pe lista modalităţilor de relaxare, le-a solicitat în 2020 fanilor mărcii să coloreze un desen cu un model de ceas al său, Type 1 Slim şi să trimită creaţia. În urma concursului, pentru care s-au primit desene de la copii până la persoane din industria orologeră, s-a realizat un ceas care s-a vândut la licitaţie la Hong Kong, banii obţinuţi fiind donaţi pentru cercetări în domeniul Covid-19. La creativitatea publicului a apelat şi compania japoneză Seiko anul trecut, cei interesaţi fiind rugaţi să-şi creeze propriul model de Seiko 5 Sports folosind instrumente de configurare online. Din cele 48.000 de propuneri primite, firma a ales una, transformând-o într-o ediţie limitată de 2021 de bucăţi care s-a epuizat deja.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
-
Kira Hagi i-a dat vestea cea mare lui Gică Hagi
PROSPORT.RO
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA