Obiceiul născut în pandemie, care a schimbat modul în care ieşim în oraş

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 01 iunie 2023 146 afişări

Obiceiul născut în pandemie, care a schimbat modul în care ieşim în oraş

Situaţia din ultimii ani a dus la schimbări şi în modul în care oamenii iau masa în oraş, ca urmare a faptului că au existat momente când acest lucru se putea face numai în aer liber. Au apărut, aşadar, companii care se ocupă cu organizarea de picnicuri simple sau de lux şi care se bucură în continuare de mare cerere, deoarece unii oameni, mai ales cei care fac parte din generaţia Z (persoane născute între 1996 şi 2010)  preferă să iasă la picnic mai degrabă decât să meargă la un restaurant obişnuit.

Indiferent de cât de simplu sau simandicos este picnicul, companiile care-l organizează se asociază cu alte afaceri locale, cum ar fi hoteluri care le solicită serviciile, florari, brutari, fotografi, ciocolatieri sau producători de brânză pentru a îndeplini cerinţele clienţilor, scrie Smithsonian Magazine. În Australia, de exemplu, se poartă aşa-numitele „picnicuri misterioase” în care clientul alege o destinaţie, iar pentru a ajunge acolo trebuie să rezolve nişte enigme pregătite de organizatori şi obţine astfel ingredientele necesare pentru masa pe care o va lua în aer liber. În Europa, o destinaţie este Londra, mai ales parcurile regale ale oraşului, unde se organizează picnicuri de lux. În acest caz, clienţii pot alege muzica pe care o vor asculta când se îndreaptă spre locul de picnic, precum şi în timpul mesei, decorul şi ceea ce se serveşte. Preţurile pot varia între echivalentul câtorva zeci de dolari şi mai bine de zece mii de dolari, în funcţie de ce se cere. Există şi persoane dispuse să călătorească în altă ţară pentru un picnic, cum ar fi miliardari care-şi iau şi un grup de prieteni cu ei într-o asemenea excursie şi doresc coşuri de picnic personalizate pentru fiecare invitat, pălării de pai pentru bărbaţi şi evantaie pentru femei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
picnic,
destinatie,
lux

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.