Cadouri pentru cei bogati

Postat la 08 decembrie 2009 178 afişări

Inainte de Craciun, industria luxului nu pare prea afectata de criza, din moment ce clientii obisnuiti din alti ani se inghesuie in continuare sa cumpere produse de mii si zeci de mii de euro.

Marile firme din domeniu constata ca nu se pot plange deloc de o scadere a popularitatii produselor lor, cautate de cei care cumpara cadouri de sarbatori. Printre produsele enumerate de presa britanica atunci cand comenteaza apetitul pentru lux se numara un ceas Première de la Chanel, din aur alb de 18 carate pavat cu 589 de diamante, in valoare de peste 30.000 de euro, o geanta din piele de crocodil creata de Zagliani disponibila la un pret de circa 10.000 de euro sau paturile de casmir Loro Piana, de 2.200 de euro. Cei mai pretentiosi pot alege intre un elicopter produs in colaborare de Eurocopter si Hermès sau bijuteriile unicat din cea mai recenta colectie Cartier, al caror pret incepe de la 275.000 de euro.

Clientii nu se mai multumesc insa doar sa cumpere un produs, fie el si de superlux, ci vor ca acesta sa poarte amprenta lor, ceva care sa-i aminteasca persoanei care il primeste de cel sau cea care i l-a oferit in dar. De aceasta tendinta a profitat si creatoarea de genti si posete Anya Hindmarch, care si-a transformat unul dintre magazinele sale din Londra intr-un loc de unde se pot cumpara doar produse realizate la comanda, de la brelocuri de 65 de lire la posete din piele de crocodil Ebury de 6.500 de lire sterline.

Personalizarea produselor e la mare pret si cand e vorba de accesorii, si cand e vorba de haine sau bijuterii. Doritoarele pot alege o geanta Constance de la Hermès lucrata in culoarea si modelul preferate. Maï Lamore are la vanzare pantofi decorati cu pene de pasarea paradisului, executati la comanda pentru suma de circa 11.000 de euro, iar producatorul de blanuri Hockley a creat niste haine moderne atent lucrate din unele vintage.

In acelasi registru, casa britanica Clements Riberio a pus in vanzare o gama de rochii de seara confectionate manual din materiale vintage, la preturi de 1.200 de lire. Proaspat relansatul brand de bijuterii Fabergé nu s-a lasat nici el mai prejos, lansand o colectie de unicate cu un pret de pornire aproape de 30.000 de euro. Clientii unor astfel de produse lucrate manual, cu multa atentie pentru detalii, pot alege conceptul pe site-ul firmei, apoi decid cand si unde sa le fie prezentat obiectul, dupa care pastreaza legatura cu reprezentantul de vanzari alocat, pentru a nu se pierde nota personala. n

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/panorama/cadouri-pentru-cei-bogati-5164300
5164300
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.