Marketing cultural deştept: căsuţa cu cărţi

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 07 septembrie 2014 341 afişări

Ca să îmbie publicul la citit, managerii de biblioteci recurg la transformarea grădinilor acestora în locuri de relaxare a clienţilor în compania unei cărţi, iar în alte cazuri apelează la voluntari care deschid mici biblioteci improvizate în diverse puncte din oraş.

Marketing cultural deştept: căsuţa cu cărţi

Acest din urmă caz, întâlnit în SUA sau Marea Britanie, este în special o metodă de a contracara închiderea unor biblioteci publice din lipsă de fonduri.

În Marea Britanie, scrie The Independent, iniţiativa Little Free Library Project presupune instalarea unor cutii de lemn de forma unor căsuţe pe care voluntarii le umplu cu cărţi, prevăzute cu uşiţă cu geam şi amplasate în faţa caselor sau a magazinelor celor ce se oferă să le găzduiască.

Cine doreşte să citească o carte o poate lua fie cu împrumut, fie de tot, în acest din urmă caz având opţiunea să aducă un alt volum în loc.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/marketing-cultural-destept-casuta-cu-carti-13221926
13221926
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.