Singurătatea, oportunitatea de business a viitorului

Autor: Florin Casota Postat la 20 septembrie 2016 1134 afişări

Singurătatea, oportunitatea de business a viitorului

Izolarea în rândul tinerilor creşte ceea ce dă naştere a unei industrii de companie, de tovărăşie. În curând a plăti pentru plimbări, cine sau întâlniri romantice va fi ceva normal, scrie Emily White într-un articol pentru The Guardian.

Chuck McCarthy a pornit un serviciu prin care se oferă să se plimbe cu străini în schimbul unei sume de bani (despre care am scris aici). Dacă ai bani, acum poţi închiria un prieten, poţi plăti pentru a fi îmbrăţişat sau poţi să iei o masă cu un străin. Reacţia oameniilor la auzul acestor lucruri variază. Aplaudăm asemenea gesturi când vine vorba de bătrâni, dar îi judecăm pe cei tineri care sunt dispuşi să plătească pentru o plimbare. Cu toate acestea, indiferent de vârstă, toţi oamenii au nevoie de o conexiune cu o altă persoană.

Ne gândim că poate cei tineri nu au nevoie de aşa ceva, ei îşi pot crea singuri prietenii, relaţii amoroase, însă mulţi dintre aceştia suferă la acest capitol, scrie White. Institutul pentru Sănătatea Mintală din SUA a găsit faptul că tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani sunt mai predispuşi să se simtă singuri decât persoanele în vârstă (peste 55 de ani) şi studiul sugerează că acest sentiment ar creşte şi mai mult în viitor.

Nu sunt în favoarea plăţii pentru o interacţiune umană, însă nu nici împotriva ei, spune Emily White. Tinerii se află sub o presiune socială mare azi: nu există multe locuri de muncă unde colegii sunt statornici, sunt puţine cartiere cu parcuri şi locuri publice şi puţine joburi cu orare predictibile. Vieţile noastre au devenit mai dificile şi o piaţă s-a deschis pentru servicii de îngrijire: plătim străini să aibă grijă de bătrâni, de câinii noştrii, să ne organizeze petrecerile de zilele de naştere.

Peste un deceniu, plata pentru o conexiune, interacţiune cu o altă persoană ar putea fi la fel de normală ca şi plata pentru terapie. Acum criticăm, dar nevoia de companie va persista. Nevoia de o conexiune socială este primordială: dacă există un serviciu prin care putem vorbi cu cineva ca cu un prieten îl vom accepta, nu ne vom îndepărta de o astfel de oportunitate.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: BEST OF. Roşia Montană, o pierdere de aur!

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.