O tânără americană şi-a făcut bagajele şi a plecat în Asia după ce a ascultat o emisiune la radio. S-a întors cu o afacere de milioane de dolari
Provenită dintr-o într-o familie de hipioţi din Colorado, SUA, o tânără americană s-a îndrăgostit de o ţară cu oameni şi tradiţii total diferite de mediul în care crescuse, care a inspirat-o să dezvolte o afacere cu venituri de milioane de dolari.
În 2002, după ce a ascultat o ştire la radio despre Swadhyay, o mişcare socială din India, Brook Eddy şi-a făcut bagajele şi a plecat în Asia de Sud. În timp ce explora satele din vestul Indiei, Brook Eddy s-a îndrăgostit de cea mai apreciată băutură a ţării, ceaiul. Curând, a devenit specialist în distingerea aromelor.
Deoarece nu a putut găsi nicio reţetă autentică în Colorado, s-a hotărât să creeze o aromă originală. În 2007, a început să le ofere prietenilor şi rudelor borcane cu infuzia ei de ceai. Aceştia au început să-i ofere câte 10 dolari pentru fiecare borcan. "Mi-am dat seama că reţeta pe care am realizat-o ar putea fi produsă pentru cafenele şi retaileri aducând astfel oamenilor «India într-o cană»", spune ea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













