Ce înseamnă să ai ochi pentru afaceri (GALERIE FOTO)

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 10 noiembrie 2013 433 afişări

Ochelarii s-au transformat într-un accesoriu cât se poate de la modă, adoptat chiar şi de către cei care nu au neapărat nevoie de ei. Actori, sportivi, hipsteri, "tocilari" din IT dau tonul în materie de modă la acest capitol, ceea ce a încurajat afacerile companiilor de profil.

Odată cu dezvoltarea comerţului online, oferta a devenit şi mai variată, la fel şi opţiunile de personalizare în funcţie de gusturile purtătorilor, remarcă San Francisco Chronicle. Unii îşi comandă chiar mai multe perechi, ca să le asorteze cu diverse ţinute. Anul trecut, vânzările de ochelari în SUA au totalizat 27,49 miliarde de dolari, în condiţiile în care 64% dintre adulţii americani poartă ochelari, iar un american cheltuieşte în medie 266,15 dolari pe o pereche de ochelari.

La modă: ochelarii asortaţi la orice ocazie (GALERIE FOTO)

Warby Parker, un comerciant online din New York, trăieşte exclusiv din asta: vinde rame la modă pentru mai puţin de 100 de dolari, tocmai ca să-şi stimuleze clienţii să cumpere cât mai multe. În iunie, la Los Angeles s-a deschis Made Eyewear, magazin de ochelari cu formă şi design personalizabile. La San Francisco, Capital Eyewear vinde numai rame din lemn lucrate manual. Sunt doar câteva exemple de afaceri care prosperă de pe urma acestei tendinţe.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/ce-inseamna-sa-ai-ochi-pentru-afaceri-galerie-foto-11655965
11655965
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.