A transformat un obiect banal într-un accesoriu care acum îi aduce 100 de milioane de dolari

Postat la 09 ianuarie 2018 11574 afişări

A transformat un obiect banal într-un accesoriu care acum îi aduce 100 de milioane de dolari
A transformat un obiect banal într-un accesoriu care acum îi aduce 100... deschide galeria

Sarah Kauss nu găsea o sticlă de apă potrivită pentru ţinutele ei, aşa că s-a hotărât să facă chiar ea una, scrie Inc.com. "Cheltuiam foarte mulţi bani pe genţi apoi scoteam sticla de apă care arăta ca un accesoriu pentru oamenii care se caţără pe munte. Am vrut să fac un produs cu stil, un produs de lux", a spus ea.

Probabil că nu te-ai fi gândit că lumea ar cheltui 45 de dolari pe o sticlă de apa îmbutelitată, dar Krauss a găsit un public dispus să plătească atât. Compania lui Kauss, S'well, înfiinţată în 2010, a ajuns de la venituri de 2,5 milioane de dolari în 2013 la 47 de milioane de dolari în 2015 şi a atins o cifră de afaceri de 100 de milioane de dolari în 2016, iar acest lucru nu s-a întâmplat doar datorită şansei. "Sunt atât de organizată, încât înnebunesc pe toată lumea din jurul meu. Anul trecut a fost unul dificil deoarece am trecut de la stadiul de proiect la start-up apoi la o companie medie, totul în doar un an şi jumătate", povesteşte Kauss. Acum 18 luni, ea a avea 18 angajaţi, azi are 47 de oameni în companie şi un plan de cinci ani "de inovaţie pentru sticlele de băuturi".

Sticlele lui Sarah Kauss se găsesc la magazinul de cadouri de la Muzeul de Artă Modernă din New York şi se vând la conferinţele TED Talk. 

Produsul este tratat ca un accesoriu de fashion şi automat sticla trebuia să fie altfel. Aceasta este realizată din metal, în mai multe culori, foarte distinctive. Dar produsul nu est doar unul arătos, ci şi util, potrivit companiei, reuşind să ţină apa rece pentru 24 de ore sau caldă pentru 12 ore. Ea nu putea să trateze sticla de apă cum o fac alţi producătorii şi a decis să lanseze două colecţii de culori şi design-uri în fiecare an. "Clienţii noştri pot deveni colecţionari. Au de ales dintre cele 78 de design-uri realizate până acum

Din 2010, de la lansare, până în prezent, Kauss a reuşit să vândă produsul în 65 de ţări. Dar nu totul a mers foarte bine încă de la început. "Magazinele nu înţelegeau de ce este 35 de dolari sticla şi cine va da banii pe aşa ceva. Am primit foarte multe «nu-uri»", a spus ea. Ea creditează succesul companiei, în ciuda preţului ridicat al produsului, pe calitatea produsului. "Noi am avut rose gold înainte ca Apple să introducă această culoare", mai spune ea.

Kauss a lucrat singură la companie pentru primul an şi jumătate, iar operaţiunea se învârtea în jurul a 3000 de sticle pe an, pentru că atât de multe puteau încăpea în apartament. "N-am avut niciodată investitori. Încă nu avem", a declarat ea pentru CNBC. Ea s-a ocupat de promovare şi ea a contactat potenţialii clienţi. Primul client fiind Mxylplyzyk, un magazin de cadouri din Manhattan, New York, care acum nu mai există, însă despre care spune că a ajutat-o foarte mult să înţeleagă cum se fac afacerile.

În momentul de faţă, Kauss crede că ceea ce a fost mai greu a trecut. "Acum oamenii vin la noi şi vor să colaborăm. Înainte eu mergem la ei", mărturiseşte ea. "Vom fi o companie de miliarde de dolari. Este uşor. Ştiu ce trebuie să facem. Avem oamenii, ştim procesele, piaţa este acolo".

"Am învăţat foarte multe şi am avut foarte multe conversaţii cu prieteni despre cum ar trebui vândut produsul şi despre logisitca unei asemenea operaţiuni", spune ea. Kauss îi mai sfătuieşte pe tinerii antreprenori să-şi utilizeze reţelele pentru a-şi dezvolta ideilei şi să gândească mai îndrăzneţ şi să se concentreze pe imaginea de ansamblu şi să nu se blocheze în detalii. 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Am mai scris despre:
fashion,
apa,
sticla,
afaceri,
aplicare,
moda,
refuz,
companie,
trecut,
oameni
ZF.ro
Cea mai mare AMENINŢARE la firmelor din România. Multe companii habar nu au că se întâmplă asta Cea mai mare AMENINŢARE la firmelor din România. Multe companii habar nu au că se întâmplă asta
Este oficial: Cum puteţi lua 10.000 de euro de la stat pentru a vă schimba maşina. Mii de şoferi se pregătesc să depună actele. Ce trebuie să faceţi pentru a primi banii
ProMotor.ro
Ai luat o amendă? Uite ÎN CÂT TIMP SCAPI DE EA dacă nu o plăteşti! Ai luat o amendă? Uite ÎN CÂT TIMP SCAPI DE EA dacă nu o plăteşti!
MANEVRA asta o vezi o dată la 100 de ani. Acest şofer a făcut praf regulile de circulaţie şi a ajuns VIRAL pe Internet - VIDEO
MARTORUL DIN BORD care te anunţă că maşina are probleme grave
Descopera.ro
DOCUMENTUL care scoate la iveală detalii SCANDALOASE despre „marele rege” Carol I. De ce a vrut să ABDICE şi de ce nu voia ca Ferdinand să ajungă rege. „Dumnezeu l-a iertat şi nu a apucat să îl pună în practică” DOCUMENTUL care scoate la iveală detalii SCANDALOASE despre „marele rege” Carol I. De ce a vrut să ABDICE şi de ce nu voia ca Ferdinand să ajungă rege. „Dumnezeu l-a iertat şi nu a apucat să îl pună în practică”
MICUŢA ţară care a CONTROLAT Rusia timp de ani buni. Armata ei folosea o TEHNICĂ extrem de neobişnuită. „Îi loveau mereu din scurt în punctele lor cele mai SLABE”
O DESCOPERIRE incredibilă elucidează unul dintre cele mai mari MISTERE ale fascinantei planete Marte. De zeci de ani, cercetătorii sunt intrigaţi de acest fenomen
Go4it.ro
HUAWEI a lansat ASTĂZI un telefon la fel de bun ca P30, dar cu preţul redus LA JUMĂTATE HUAWEI a lansat ASTĂZI un telefon la fel de bun ca P30, dar cu preţul redus LA JUMĂTATE
Telefonul momentului în teste! Cât de performant e HUAWEI P30 Pro. Are cea mai bună cameră de pe piaţă?
Telefoanele HUAWEI nu vor mai folosi ANDROID. Donald Trump a dat lovitura FATALĂ companiei
Csid.ro
Cât de stropite sunt roşiile româneşti din pieţe? Cât de stropite sunt roşiile româneşti din pieţe?
Dr. Mihaela Bilic: cum slăbeşti simplu şi ieftin 30 de kilograme VIDEO MARIUS TUCĂ SHOW
Horoscopul lunii mai 2019: se anunţă câştiguri financiare mari şi proiecte noi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.