A transformat un obiect banal într-un accesoriu care acum îi aduce 100 de milioane de dolari

Postat la 09 ianuarie 2018 11572 afişări  

A transformat un obiect banal într-un accesoriu care acum îi aduce 100 de milioane de dolari
A transformat un obiect banal într-un accesoriu care acum îi aduce 100... deschide galeria

Sarah Kauss nu găsea o sticlă de apă potrivită pentru ţinutele ei, aşa că s-a hotărât să facă chiar ea una, scrie Inc.com. "Cheltuiam foarte mulţi bani pe genţi apoi scoteam sticla de apă care arăta ca un accesoriu pentru oamenii care se caţără pe munte. Am vrut să fac un produs cu stil, un produs de lux", a spus ea.

Probabil că nu te-ai fi gândit că lumea ar cheltui 45 de dolari pe o sticlă de apa îmbutelitată, dar Krauss a găsit un public dispus să plătească atât. Compania lui Kauss, S'well, înfiinţată în 2010, a ajuns de la venituri de 2,5 milioane de dolari în 2013 la 47 de milioane de dolari în 2015 şi a atins o cifră de afaceri de 100 de milioane de dolari în 2016, iar acest lucru nu s-a întâmplat doar datorită şansei. "Sunt atât de organizată, încât înnebunesc pe toată lumea din jurul meu. Anul trecut a fost unul dificil deoarece am trecut de la stadiul de proiect la start-up apoi la o companie medie, totul în doar un an şi jumătate", povesteşte Kauss. Acum 18 luni, ea a avea 18 angajaţi, azi are 47 de oameni în companie şi un plan de cinci ani "de inovaţie pentru sticlele de băuturi".

Sticlele lui Sarah Kauss se găsesc la magazinul de cadouri de la Muzeul de Artă Modernă din New York şi se vând la conferinţele TED Talk. 

Produsul este tratat ca un accesoriu de fashion şi automat sticla trebuia să fie altfel. Aceasta este realizată din metal, în mai multe culori, foarte distinctive. Dar produsul nu est doar unul arătos, ci şi util, potrivit companiei, reuşind să ţină apa rece pentru 24 de ore sau caldă pentru 12 ore. Ea nu putea să trateze sticla de apă cum o fac alţi producătorii şi a decis să lanseze două colecţii de culori şi design-uri în fiecare an. "Clienţii noştri pot deveni colecţionari. Au de ales dintre cele 78 de design-uri realizate până acum

Din 2010, de la lansare, până în prezent, Kauss a reuşit să vândă produsul în 65 de ţări. Dar nu totul a mers foarte bine încă de la început. "Magazinele nu înţelegeau de ce este 35 de dolari sticla şi cine va da banii pe aşa ceva. Am primit foarte multe «nu-uri»", a spus ea. Ea creditează succesul companiei, în ciuda preţului ridicat al produsului, pe calitatea produsului. "Noi am avut rose gold înainte ca Apple să introducă această culoare", mai spune ea.

Kauss a lucrat singură la companie pentru primul an şi jumătate, iar operaţiunea se învârtea în jurul a 3000 de sticle pe an, pentru că atât de multe puteau încăpea în apartament. "N-am avut niciodată investitori. Încă nu avem", a declarat ea pentru CNBC. Ea s-a ocupat de promovare şi ea a contactat potenţialii clienţi. Primul client fiind Mxylplyzyk, un magazin de cadouri din Manhattan, New York, care acum nu mai există, însă despre care spune că a ajutat-o foarte mult să înţeleagă cum se fac afacerile.

În momentul de faţă, Kauss crede că ceea ce a fost mai greu a trecut. "Acum oamenii vin la noi şi vor să colaborăm. Înainte eu mergem la ei", mărturiseşte ea. "Vom fi o companie de miliarde de dolari. Este uşor. Ştiu ce trebuie să facem. Avem oamenii, ştim procesele, piaţa este acolo".

"Am învăţat foarte multe şi am avut foarte multe conversaţii cu prieteni despre cum ar trebui vândut produsul şi despre logisitca unei asemenea operaţiuni", spune ea. Kauss îi mai sfătuieşte pe tinerii antreprenori să-şi utilizeze reţelele pentru a-şi dezvolta ideilei şi să gândească mai îndrăzneţ şi să se concentreze pe imaginea de ansamblu şi să nu se blocheze în detalii. 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Am mai scris despre:
fashion,
apa,
sticla,
afaceri,
aplicare,
moda,
refuz,
companie,
trecut,
oameni
ZF.ro
ŞOC TOTAL! Un lanţ URIAŞ de retail DISPARE din România! Anunţul fulger a fost făcut chiar de Black Friday ŞOC TOTAL! Un lanţ URIAŞ de retail DISPARE din România! Anunţul fulger a fost făcut chiar de Black Friday
BLACK FRIDAY 2018 la eMag: 10 produse din oferta de mâine, care vor fi reduse masiv
ONE.ro
Drama vedetei TVR Maria Linda. "Ajunsesem la 80 de kg, iar eu nu sunt o persoană înaltă. Devenisem aproape rotundă" Drama vedetei TVR Maria Linda. "Ajunsesem la 80 de kg, iar eu nu sunt o persoană înaltă. Devenisem aproape rotundă"
A fost în 80 de vacanţe de lux, fără să cheltuiască niciun ban!
Cum arată principesa Karina, care l-a înlocuit pe Nicolae la succesiunea tronului României
Descopera.ro
UMILINŢA adusă de preşedintele francez Macron unei ţări care a făcut un SACRIFICIU istoric. „Este o RUŞINE!” UMILINŢA adusă de preşedintele francez Macron unei ţări care a făcut un SACRIFICIU istoric. „Este o RUŞINE!”
Două PASTILE pe care le iau majoritatea românilor frecvent sunt altceva decât le-a recomandat doctorul sau farmacistul. AVERTISMENT de ultimă oră ca urmare a analizării a 30.000 de oameni. „NU le mai luaţi!”
Un URAGAN de materie întunecată se va CIOCNI cu Pământul. Alerta dată în urmă cu puţin timp
Go4it.ro
NOKIA lansează cel mai IEFTIN telefon al său. Baterie de trei săptămâni şi preţ sub 100 de lei! NOKIA lansează cel mai IEFTIN telefon al său. Baterie de trei săptămâni şi preţ sub 100 de lei!
Ofertele de BLACK FRIDAY au început! Iată cele mai bune preţuri!
Declaraţie HALUCINANTĂ a unui ministru: „Nu am folosit niciodată un computer”
Csid.ro
Clătite cu chefir - reţetă fără chimicale (şi pentru copii) Clătite cu chefir - reţetă fără chimicale (şi pentru copii)
Postul intermitent: slăbirea preferată de vedete GALERIE FOTO
Vopseaua de păr: substanţele toxice pe care le conţin unele produse

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.