Cele mai grave incidente aviatice din istoria companiei Wizz Air

Autor: Razvan Muresan Postat la 10 iunie 2013 29951 afişări

Compania aeriană Wizz Air, cel mai mare transportator aerian din România după numărul de pasageri, a fost implicată de-a lungul timpului în mai multe incidente aviatice.

Cele mai grave incidente aviatice din istoria companiei Wizz Air

Cel mai recent a avut loc sâmbătă, 8 iunie 2013, când zborul Wizz Air W6 3141 de la Bucureşti la Roma (Ciampino) a efectuat o aterizare de urgenţă pe Aeroportul Fiumicino. La bord erau 165 de pasageri şi 6 membri ai echipajului, potrivit informaţiilor oferite de companie. Cei 165 de pasageri au coborât din avion pe tobogane. Una dintre roţile trenului de aterizare a rămas blocată înainte de aterizare. Pilotul, care urma să aterizeze pe un aeroport mai mic de la Roma - Ciampino, a solicitat să aterizeze la Fiumicino, unde pista este mai lungă. El a fost nevoit să aterizeze cu ajutorul unei singure roţi şi unui singur motor. După ce s-a oprit, avionul s-a aplecat pe o parte. Pompieri, poliţişti şi carabinieri au sosit foarte repede la faţa locului.

Pe 1 decembrie 2011 avionul Wizz Air cu destinaţia Bergamo se întoarce pe aeroportul Băneasa datorită desprinderii unor bucăţi din capota motorului, potrivit ProTV.

Pe 29 ianuarie 2010 o aeronavă Wizzair, care trebuia să decoleze de pe Aeroportul Băneasa către Dortmund, a fost oprită în timpul decolării, întrucât în timpul rulajului a fost sesizată o defecţiune tehnică, conform informaţiilor publicate de MEDIAFAX.

Pe 13 aprilie 2009 un avion al companiei Wizz Air, cu 147 de pasageri la bord, a fost nevoit sa aterizeze de urgenţă, la 20 de minute după decolare, pe aeroportul internaţional Traian Vuia. Piloţii au luat aceasta decizie pentru că trenul de aterizare al aeronavei a rămas blocat în poziţia deschis.

Pe 29 noiembrie 2008 cursa Wizz Air cu destinaţia Valencia a decolat de pe Băneasa la 18.40 şi a aterizat de urgenţă pe aeroportul Henri Coandă, după numai 12 minute de zbor. A fost vorba despre probleme tehnice care au fost reclamate de echipaj după decolare.

Wizz Air a transportat anul trecut 2,76 milioane de pasageri, potrivit oficialilor companiei aeriene low-cost, trafic în creştere 2,2% faţă de 2011 şi sub estimările de 3 milioane de euro anunţate în octombrie. Pentru anul acesta este estimat un trafic de peste 3 milioane de pasageri pe piaţa locală. Wizz Air are 500 de piloţi de 35 de naţionalităţi.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/analize/transporturi/cele-mai-grave-incidente-aviatice-din-istoria-companiei-wizz-air-10949707
10949707
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Alţii au spitale, noi avem machete. Cum au reuşit autorităţile din Madrid să construiască în numai 3 luni un spital, iar în România durează 30 de ani? O discuţie cu Dana Ciriperu, ZF, şi Ioana Răduca, Aleph News

ZF.ro
Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci
Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor
Mediafax
Riadul neagă orice împlicare în asasinarea directorului programului  nuclear din Iran: „Nu este politica Arabiei Saudite să se lanseze în asasinate” Riadul neagă orice împlicare în asasinarea directorului programului nuclear din Iran: „Nu este politica Arabiei Saudite să se lanseze în asasinate”
Marea Britanie a devenit prima ţară din lume care a aprobat vaccinul împotriva COVID-19 produs de Pfizer / BioNTech pentru utilizare pe scară largă
MonitorulApararii
Aliaţi şi inamici ai României, cei dintotdeauna şi cei de acum Aliaţi şi inamici ai României, cei dintotdeauna şi cei de acum
1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă
MonitorulPartidelor
Clotilde Armand: O spun foarte ferm. Nu vom ceda în faţa nimănui Clotilde Armand: O spun foarte ferm. Nu vom ceda în faţa nimănui
Nicuşor Dan anunţă cu cine votează la parlamentare
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.