Ce fac dealerii auto cand clientii nu mai au bani

Postat la 05 iulie 2010 51 afişări

Cand putinii clienti care vor sa isi schimbe flotele au conturile tot mai goale, dealerii incearca sa-i invete sa aiba soferi grijulii: sa conduca eficient si cu mare atentie. Adica, sa faca reduceri de costuri.

"Cand cumperi un vehicul comercial, il conduci ca sa faci bani, nu ca sa-ti plimbi sotia", glumeste Hubertus Troska, seful diviziei de camioane a Mercedes-Benz intr-o discutie cu BUSINESS Magazin. Oficialul german afirma ca e tot mai important pentru producatorii auto sa le arate clientilor ca pot face mai multi bani prin utilizarea masinilor, pentru ca in astfel de vremuri, conteaza tot mai mult elemente precum lipsa problemelor tehnice si consumul redus, astfel incat nu doar pretul de achizitie al unei masini sa fie mic, ci si intretinerea ulterioara. "Sunt aspecte care ii demonstreaza clientului cat de important e raportul calitate-pret".

Iar cu principalul client pentru camioane sunt firmele de transport si distributie, a caror activitate se desfasoara tot mai mult in interiorul oraselor, era de asteptat ca si producatorii de masini sa isi schimbe strategia de comunicare. "Distributia asigura practic nevoile consumatorilor din aglomerari urbane, adica veriga finala a lantului. Etapa e numita <ultimul kilometru>", potrivit Sylviei Diederichsmeier, Head of Future Markerts al Daimler AG.

Dincolo de competitivitatea masinii si fiabilitate, circulatia din marile orase va pune din ce in ce mai mult probleme si la nivelul sigurantei vehiculului, pentru ca viitorul va aduce opriri si porniri repetate, tot mai multa aglomeratie si schimbari de benzi sau reactii neasteptate ale participantilor la trafic.

Tocmai rezolvarea probleme ar trebui sa aduca viitoarele cresteri pentru greu-incercata industrie auto, prin introducerea, asa cum spune Hubert Troska, a unor sisteme de economisire a combustibilului de tip Stop&Go: "in aceste conditii, calitatea vietii in orase va creste, iar transportul rutier va sta la baza acestei cresteri".

Masurile inovative ale producatorilor de masini pentru a (re)intra in atentia clientilor altfel decat prin vanzari directe vin in contextul in care, la nivelul anului 2009, numarul de inmatriculari de vechicule comerciale noi a scazut cu aproape o treime la nivel european, comparativ cu anul 2008.

In total, circa 1,7 milioane de unitati au fost vandute pe durata anului precedent. Vanzarile par ca s-au stabilizat in primele cinci luni ale acestui an la valori apropiate de cele de anul trecut, cahir daca aceasta inseamna cu aproape 40% mai putin decat in anul 2008. Nu aceeasi este situatia si in Romania, unde primele cinci luni ale anului au adus cadere a inmatricularilor de camioane la mai putin de jumatate fata de anul trecut. Iar cum anul 2009 adusese la randul sau inmatriculari la mai putin de jumatate fata de 2008, inseamna ca inovatiile pe care le aduc producatorii de camioane pot insemna pentru dealerii romani diferenta dintre faliment sau supravietuire.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
auto,
camioane,
Mercedez Benz

Citeşte pe comedymall.ro

/analize/transporturi/ce-fac-dealerii-auto-cand-clientii-nu-mai-au-bani-6480423
6480423
comments powered by Disqus
Viaţă de corporatist { izolat la domiciliu } Viaţă de corporatist { izolat la domiciliu }

Într-un articol de copertă recent scriam despre viaţa angajaţilor în open space – observam cât de mici sunt spaţiile alocate angajaţilor în birourile din România, cât de greu este să ne adaptăm la obiceiurile colegilor şi cum, de multe ori, simţim nevoia să facem de acasă lucrurile importante pentru muncă. A trecut doar o lună de atunci, iar glumele „colegului de bancă'' au devenit amintiri, iar open space-ul pare să fi intrat la capitolul istorie. Ce înseamnă experimentul global al muncii de acasă şi care sunt posibilele urmări ale acestuia?

vezi continuarea
ZF.ro
Toate planurile au fost date peste cap. Criza care vine din China Toate planurile au fost date peste cap. Criza care vine din China
Situaţia ciudată: Cel mai nou pacient bolnav de COVID-19 dă peste cap tot ce ştiam. Cum s-a putut întâmpla asta
Mediafax
Regula celor 6 secunde pentru a reduce riscul de infectare cu coronavirus Regula celor 6 secunde pentru a reduce riscul de infectare cu coronavirus
Top 10 ţări care îşi vor reveni cel mai rapid la finalul pandemiei de coronavirus, potrivit analiştilor
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel” Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel”
Demisie „fulger”. Un medic chirurg va conduce Ministerul Sănătăţii. Cine este Nelu Tătaru, propus să preia funcţia după plecarea lui Costache
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo... COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo...
Dr. Tudor Ciuhodaru atentioneaza ca virusul (Covid-19) rezista minim 30 de minute in aer dupa eliminarea sursei infectiei si peste cinci zile pe piele

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.