Violeta Luca a fost numită vicepreşedinte şi director executiv eMAG

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 21 ianuarie 2014 3539 afişări

Acţionarii companiilor eMAG şi Flanco Retail anunţă schimbări în structurile de conducere ale acestora. Astfel, începând cu luna februarie, Violeta Luca devine Vice Preşedinte, Director Executiv eMAG, păstrându-şi şi poziţia de Preşedinte al Consiliului de Administraţie Flanco Retail, iar Dragoş Sîrbu, Product Management Director la Flanco Retail, a fost promovat în funcţia de CEO al companiei.

Violeta Luca a fost numită vicepreşedinte şi director executiv eMAG


Violeta Luca este una din eroinele Catalogului "200 cele mai puternice femei din business", care va fi lansat în curând, si ale galei "Woman in Power" (19 martie 2014).



Ca vicepreşedinte, director executiv eMAG, Violeta Luca va face parte din consiliul de conducere al companiei şi va coordona activităţile comerciale - de achiziţii, vânzari, marketplace, logistică, showroom-uri şi category management. Ea îşi păstrează funcţia de Preşedinte al Consiliului de Administraţie al Flanco Retail, rămânând implicată în conducerea companiei la nivel strategic.

Unul dintre cei mai apreciaţi executivi din industrie, Violeta Luca s-a alăturat managementului Flanco Retail în august 2011, ca Marketing Director. Anterior Flanco, a lucrat timp de 8 ani în cadrul Whirlpool România, ocupând începând cu iunie 2007 funcţia de Director Comercial. Absolventă a Academiei de Studii Economice din Bucureşti, precum şi a numeroase cursuri de management, ea are o experienţă de 13 ani în domeniul electroIT.

„Violeta Luca a avut un parcurs excelent la Flanco Retail, evoluând rapid de pe poziţia de director de marketing pe cea de CEO al companiei, într-un business el insuşi foarte dinamic” spune Iulian Stanciu, acţionar eMAG şi acţionar unic Flanco Retail. „Rezultatele pe care le-a obţinut în ultimii trei ani, alături de Flanco Retail, ne-au convins că poate integra, strategic, activităţile complementare ale celor două companii şi poate indeplini, simultan şi cu folos, atât o funcţie operaţională în eMAG, cât şi una strategică în Flanco Retail. Pentru planurile noastre de dezvoltare la nivel de grup, profilul ei managerial, confirmat în practică, s-a dovedit foarte potrivit.”

Cu o experienţă de 15 ani în retailul electro-IT, Dragoş Sîrbu a parcurs întreg lanţul ierarhic, de la consultant de vânzări, la director de magazin, Director de retail şi Director de achiziţii. Din 2012, s-a alăturat echipei Flanco, ca Director de Vânzări, iar din luna februarie 2013, a preluat conducerea departamentului de Product Management. Sîrbu este absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori.

Cu 900 de angajaţi, Flanco deţine o reţea de 81 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 50 de oraşe. Oferta Flanco, disponibilă în magazine şi pe site, include o gamă de produse, pachete de creditare – prin intermediul mai multor parteneri financiari, servicii pentru întreaga familie şi pentru companii. Flanco a înregistrat la sfârşitul anului 2012 o cifră de afaceri de 137 de milioane de euro şi deţine o cotă de piaţă de 13% din vânzările realizate în magazine, fiind al doilea mare jucător din piaţă.

eMAG este cel mai mare magazin online din S-E Europei şi unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România, condus în prezent de directorul general Iulian Stanciu. În 2012, eMAG vândut un produs la fiecare 10 secunde – de la laptopuri la electrocasnice, cărti, jucării sau produse cosmetice – şi a livrat 12 milioane de tone de colete în toată tara.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/analize/resurse-umane/violeta-luca-a-fost-numita-vicepresedinte-si-director-executiv-emag-11939289
11939289
comments powered by Disqus
Valoarea finanţărilor în start-up-uri IT din România se îndreaptă spre 100 de milioane euro. Cât de mult mai poate urca această valoare? Valoarea finanţărilor în start-up-uri IT din România se îndreaptă spre 100 de milioane euro. Cât de mult mai poate urca această valoare?

Dacă în trecut anunţurile de investiţii în tehnologie erau rara avis, acum s-a ajuns la o piaţă care a evoluat dincolo de investiţiile în start-up-uri de tip „pre-seed” sau „seed”, de câteva sute de mii de euro, până la cele de tip „follow-up”, în care sumele totale alocate pot creşte până la câteva milioane de euro. Valoarea finanţărilor din ecosistemul start-up-urilor tech se îndreaptă astfel spre pragul de 100 de milioane de euro.

vezi continuarea
ZF.ro
ANUNŢ fulger de la cea mai nouă multinaţională intrată pe piaţa din România, în plină pandemie ANUNŢ fulger de la cea mai nouă multinaţională intrată pe piaţa din România, în plină pandemie
Un business care explodează în România. Nimeni nu credea că se va schimba atât de mult, dar acum este o adevărată mină de aur
Mediafax
În România sunt reglementate doar testele PCR. Capacitatea de testare ar putea creşte, însă, dacă am folosi şi testele de anticorpi În România sunt reglementate doar testele PCR. Capacitatea de testare ar putea creşte, însă, dacă am folosi şi testele de anticorpi
Măsuri anti COVID-19 în România: Purtarea măştii devine obligatorie în spaţiile publice din Cluj. E prima zi de restricţii în Bucureşti, unde şcolile au intrat în scenariul roşu
MonitorulApararii
MI6: Moştenirea lui Younger MI6: Moştenirea lui Younger
Raportul anual UE pentru extindere – oglinda procesului de integrare al Balcanilor de Vest
MonitorulPartidelor
Revenire spectaculoasă în politică: Elena Băsescu va candida la Constanţa Revenire spectaculoasă în politică: Elena Băsescu va candida la Constanţa
Clotilde Armand, validată în funcţia de primar al Sectorului 1. Armand: Touche
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Hai, noroc COMENTARIU Valeriu Şuhan Hai, noroc
Caz îngrijorător Teste Covid furate, făcute acasă şi falsificate de o infirmieră şi partenerul ei

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.