Ce directori apar cel mai des în presă (GALERIE FOTO)

Autor: Razvan Muresan Postat la 23 februarie 2012 30 afişări

Dominic Bruynseels, fostul director al BCR, Steven van Groningen, director al Raiffeisen Bank, şi Radu Gheţea, directorul CEC Bank, sunt executivii cu cea mai mare vizibilitate în presa românească, potrivit unei analize mediaTRUST România, care a monitorizat directorii din domeniile auto, carburanţi, telecom, asigurări, bănci.

Studiul "Şefii din economia românească în media" îl clasează pe Dominic Bruynseels, CEO al BCR, pe primul loc în topul celor mai mediatizaţi directori executiv, cu 60 de apariţii. El a apărut cu precădere în articole care fac referire la industria bancară, dar şi datorită unor materiale în care se anunţă înlocuirea sa din funcţia de preşedinte executiv al BCR. Bruynseels a fost urmat în top de către manageri din acelaşi sector - Steven van Groningen (Raiffeisen Bank), cu 53 de apariţii, şi Radu Gheţea (CEC Bank), 40 de apariţii.

În perioada 4 noiembrie 2011 - 3 februarie 2012 au fost publicate 364 de articole care au făcut referire la şefii celor mai mari companii din România. În topul primilor 10 manageri cu cea mai largă expunere în presă apar şi CEO ai companiilor din alte industrii, precum Mariana Gheorghe (Petrom) - 30 apariţii, Jerome Olive (Automobile Dacia) - 12 apariţii sau Inaki Berroeta (Vodafone) - 11.

Dintre şefii de companii din raportul realizat de mediaTRUST, Mariana Gheorghe a avut patru apariţii negative, Robert Rekkers două apariţii, iar Jerome Olive şi Sanda Nicoară câte o apariţie negativă. În perioada 4 noiembrie 2011 - 3 februarie 2012, cea mai activă platformă de comunicare în ceea ce priveşte apariţiile media ale directorilor executivi din cele mai importante companii româneşti a fost Ziarul Financiar.

Studiul "Şefii din economia românească în media" prezintă directorii executivi ai celor mai importante companii din România (listate de către Ziarul Financiar în anuarul celor mai mari companii în funcţie de active în 2010), care apar cel mai des în presa scrisă. Raportul se bazează pe apariţiile media în care apare numele şi prenumele CEO-ului uneia din companiile incluse în studiu. Au fost luate în considerare informaţii despre şefii monitorizaţi, cât şi comentarii ale acestora apărute în media. Materialele promoţionale şi publicitatea de orice fel nu au fost luate în calcul.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
presa,
aparitii,
directori,
mediaTRUST România,
CEO
/analize/resurse-umane/ce-directori-apar-cel-mai-des-in-presa-galerie-foto-9337689
9337689
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.