Tombolele, o solutie de moment de a creste traficul in mall-uri

Postat la 09 mai 2010 31 afişări

O modalitate prin care centrele comerciale incearca sa-si creasca traficul este organizarea de evenimente, de la concerte la diferite tombole si concursuri.

"Evident, nu este suficient sa organizezi evenimente pentru a transforma vizitatorii in cumparatori, dar evenimentele reprezinta unul dintre elementele folosite frecvent pentru atragerea publicului in interiorul centrului comercial", declara Marius Barbu, directorul de dezvoltare al Mivan, dezvoltatorul Liberty Center. Potrivit lui Barbu, traficul in mall a crescut cu 7% in primele trei luni din 2010 comparativ cu ianuarie-martie 2009, cand centrul comercial inca beneficia de avantajul noutatii pe piata.

George Teleman de la Equest considera insa ca tombolele pot fi doar o solutie de moment de a creste traficul, eficienta pe o perioada determinata de timp. "Romanii in general si bucurestenii in special sunt satui de tombolele clasice in care se ofera un premiu in valoare mare (un autovehicul), daca te inscrii si astepti o perioada destul de indelungata. Pana la urma, un centru comercial nu trebuie sa se transforme in Loteria Romana".

Citeste mai multe in "Cele mai vizitate malluri din Bucuresti"

Urmărește Business Magazin

/analize/imobiliare/tombolele-o-solutie-de-moment-de-a-creste-traficul-in-mall-uri-6089231
6089231
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.