Studiu Nielsen: pe ce si-au cheltuit romanii banii in 2009
Ponderea produselor alimentare si a celor nealimentare in cumparaturile romanilor nu au suferit modificari esentiale pe parcursul ultimului an. Produselor alimentare le revine cam 59,8 din totalul cheltuielilor din comertul cu bunuri de larg consum, arata informatiile companiei de cercetare Nilesen, prelucrate pentru BUSINESS Magazin.
"Cea mai mare pondere (26,8%) in totalul produselor alimetare revine vanzarilor de bauturi racoritoare si ape, urmate de bauturi alcoolice (19,8%) si dulciuri (11,8%)", a declarat pentru BUSINESS Magazin Bogdana Baltasiu, client sales & service manager , departamentul retail measurement & consumer research in cadrul companiei de cercetare de piata The Nielsen Company. Datele se refera la perioada de raportare decembrie 2008 - septembrie 2009 in cazul produselor alimentare si ianuarie 2009 - octombrie 2009 pentru produsele nealimentare.
Piata bunurilor de larg consum a fost cel mai putin afectata anul acesta de reducerea cheltuielilor, prin comparatie cu alte domenii ca piata auto, domeniul constructiilor sau cel imobiliar.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro