Studiu Nielsen: pe ce si-au cheltuit romanii banii in 2009

Postat la 01 ianuarie 2010 36 afişări

Ponderea produselor alimentare si a celor nealimentare in cumparaturile romanilor nu au suferit modificari esentiale pe parcursul ultimului an. Produselor alimentare le revine cam 59,8 din totalul cheltuielilor din comertul cu bunuri de larg consum, arata informatiile companiei de cercetare Nilesen, prelucrate pentru BUSINESS Magazin.

"Cea mai mare pondere (26,8%) in totalul produselor alimetare revine vanzarilor de bauturi racoritoare si ape, urmate de bauturi alcoolice (19,8%) si dulciuri (11,8%)", a declarat pentru BUSINESS Magazin Bogdana Baltasiu, client sales & service manager , departamentul retail measurement & consumer research in cadrul companiei de cercetare de piata The Nielsen Company. Datele se refera la perioada de raportare decembrie 2008 - septembrie 2009 in cazul produselor alimentare si ianuarie 2009 - octombrie 2009 pentru produsele nealimentare.

Piata bunurilor de larg consum a fost cel mai putin afectata anul acesta de reducerea cheltuielilor, prin comparatie cu alte domenii ca piata auto, domeniul constructiilor sau cel imobiliar.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
cumparaturi,
comert,
bauturi,
produse alimentare
/analize/comert/studiu-nielsen-pe-ce-si-au-cheltuit-romanii-banii-in-2009-5238832
5238832
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.