NEPI Rockcastle: SPOT, aplicaţia mobilă de loialitate pentru clienţii centrelor comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle

Postat la 31 decembrie 2021 72 afişări

NEPI Rockcastle: SPOT, aplicaţia mobilă de loialitate pentru clienţii centrelor comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle

SPOT recompensează clienţii loiali ai centrelor comerciale din portofoliul NEPI Rockastle. Aplicaţia a fost lansată în premieră în octombrie 2021 în centrele comerciale din România şi urmează să fie disponibilă şi în celelalte opt ţări din grup în 2022.

Descrierea inovaţiei:

Aplicaţia de loialitate SPOT a fost lansată în toamna acestui an, în luna octombrie, ca parte din strategia de transformare digitală a NEPI Rockcastle, cu obiectivul de a oferi beneficii şi o experienţă de cumpărături îmbunătăţită clienţilor din centrele comerciale ale grupului. Aplicaţia a fost gândită plecând de la nevoile şi dorinţele clienţilor, în baza rezultatelor unui studiu de piaţă complex, derulat de companie în rândul clienţilor centrelor comerciale. Astfel, SPOT recompensează clienţii loiali ai centrelor comerciale din portofoliul NEPI Rockastle pe două paliere. Fiecare sesiune de cumpărături aduce utilizatorilor puncte de loialitate, în urma scanării bonului în aplicaţie.

Pe măsura acumulării de puncte de loialitate, statutul utilizatorului în aplicaţie evoluează, clienţii având acces la trei niveluri: Select Spot (obţinut implicit la autentificare), Premium Spot şi Elite Spot. Odată ce utilizatorul atinge un nou statut în aplicaţie, acesta este valabil timp de un an şi poate fi accesat în toate centrele comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle din România înrolate în aplicaţie. Beneficiile obţinute de utilizator constau în reduceri la magazinele partenere, experienţe personalizate, vouchere de cumpărături, acces la evenimente exclusive.

În plus, clienţii au posibilitatea de a-şi folosi punctele de loialitate pentru a activa o gamă complexă de recompense şi premii speciale precum vouchere de cumpărături, produse, cadouri, accesibile în oricare dintre centrele comerciale NEPI Rockcastle din ţară. De dezvoltarea proiectului a fost responsabilă Oana Laza, chief digital officer, NEPI Rockcastle, care a condus activitatea de dezvoltare şi lansare a aplicaţiei SPOT, alături de o echipă integrată de peste 25 de colegi şi parteneri.

Elementul de noutate:

Aplicaţia SPOT este primul proiect al companiei de asemenea anvergură, implementat în toate ţările în care grupul activează, România fiind prima piaţă în care este lansată. SPOT contribuie la consolidarea sectorului de retail local prin inovaţii în zona de experienţe de cumpărături. Lansarea pe plan local este motivată de ritmul de adopţie ridicat al noilor tehnologii, aplicaţia urmând să fie disponibilă în toate cele opt ţări, până la jumătatea anului viitor.

Efectele inovaţiei:

În primele două luni de la lansarea pe piaţa locală, SPOT a atins un număr de peste 35.000 de instalări ale aplicaţiei de către clienţii centrelor comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle. Până la finalul lunii noiembrie 2021, clienţii au scanat peste 50.000 de bonuri de cumpărături şi au adunat aproximativ

7 milioane de puncte de loialitate.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.