Monica Eftimie: Cred că cea mai importantă lecţie învăţată în decursul ultimului an este că trebuie să ne pregătim, dar cel mai important, să reuşim să ne adaptăm ca oameni, ca profesionişti, ca branduri, organizaţii sau ţări

Autor: Andra Stroe Postat la 13 iulie 2021 29 afişări

Monica Eftimie: Cred că cea mai importantă lecţie învăţată în decursul ultimului an este că trebuie să ne pregătim, dar cel mai important, să reuşim să ne adaptăm ca oameni, ca profesionişti, ca branduri, organizaţii sau ţări

Chief Marketing Officer Sphera Franchise Group


Cifră de afaceri (2019, consolidată): 954 mil. lei Profit (2019, consolidat): 55 mil. lei Număr de angajaţi (la 31 decembrie 2019): 5.355


—   Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie:

„Schimbarea este invitabilă” – cred că ne putem pune cu toţii de acord asupra acestui fapt, mai ales în lumina evenimentelor recente. Aş adăuga şi rapiditatea incredibilă cu care se pot modifica lucrurile în jurul nostru, fără niciun fel de avertisment. (…) Prin urmare, cred că cea mai importantă lecţie învăţată în decursul ultimului an este că trebuie să ne pregătim, dar cel mai important, să reuşim să ne adaptăm ca oameni, ca profesionişti, ca branduri, organizaţii sau ţări.

—   Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:

La nivel profesional, vorbim despre schimbarea fundamentală a modurilor în care interacţionăm cu consumatorii şi a poziţionării şi promovării ca branduri, pentru a adresa transformările radicale care au apărut în vieţile noastre pe fondul pandemiei. Prin urmare, aproape toate deciziile devin importante şi de impact.

—   Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:

În această perioadă, am comunicat mai mult, zilnic, pe teme cât mai variate. Fiind lipsiţi de avantajele care provin din discuţiile ocazionale de la birou şi din apropierea fizică, comunic constant şi, uneori, recunosc, chiar excesiv cu colegii mei, atât la nivel individual, cât şi în cadrul echipelor. (…) Iar această comunicare a venit pe fondul provocărilor care derivă dintr-o situaţie generală, cu un precedent inexistent.

—   Work from home sau de la birou?

Pentru a continua să progresăm în acelaşi mod, cu atât mai mult în contextul plin de provocări pe care îl traversăm, avem nevoie şi de o inteligenţă emoţională ridicată, atât ca indivizi, cât şi ca echipe. Iar o inteligenţă emoţională colectivă poate atinge apogeul doar în urma interacţiunii directe. Aşadar, în majoritatea timpului lucrăm de acasă, pentru a ne asigura că toată lumea este în siguranţă, însă interacţionăm şi fizic, atunci când avem ocazia, totul desfăşurându-se în cele mai sigure condiţii.

—   Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:

Familia, fără doar şi poate!

—   Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:

Fostul preşedinte al SUA, Barack Obama. În 2008, a «moştenit» o lume marcată de o criză economică ce a afectat profund vieţile a sute de milioane de oameni. Alături de echipa sa, a reuşit să facă din remedierea situaţiei, implicit redresarea economică, un scop suprem. Raportându-ne la o scară mult mai mică, ne-am propus să facem acelaşi lucru la începutul pandemiei – a fost nevoie să ne adaptăm pe parcurs şi să compensăm avariile economice ale companiei. Dincolo de realizările sale profesionale, empatia şi capacitatea sa de a conduce cu inima reprezintă o reală inspiraţie.

—   Putere vs. feminitate:

Smarts, heart and courage – aceasta este, în opinia mea, combinaţia de care ai nevoie pentru a conduce şi a reuşi, atât la nivel individual, cât şi în cadrul unei echipe.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: BEST OF. Roşia Montană, o pierdere de aur!

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.