L’Oréal România: Join the Refill Movement

Postat la 11 noiembrie 2025 26 afişări

L’Oréal România: Join the Refill Movement

Număr de angajaţi: 380

Cifră de afaceri (2024): n/a (ultimele date publice disponibile)


MOTIVAŢIE

Join the Refill Movement este o iniţiativă globală L’Oréal, adaptată şi implementată în România în 2025. Proiectul a pornit din dorinţa companiei de a reduce impactul asupra mediului prin tranziţia către ambalaje reutilizabile şi din nevoia de a educa consumatorii români cu privire la opţiunile sustenabile. Studiile interne au arătat că nivelul de informare cu privire la refill este scăzut pe piaţa locală, iar comportamentele de consum rămân dominate de ambalajele de unică folosinţă.

 

DESCRIEREA PROIECTULUI

Campania „Join the Refill Movement” a fost lansată în 2025 şi se desfăşoară prin canale de retail, e-commerce, social media şi PR. Publicul-ţintă îl reprezintă consumatorii finali din România – în special generaţiile tinere şi cei preocupaţi de sustenabilitate – precum şi clienţii fideli ai brandurilor L’Oréal care nu erau familiarizaţi cu opţiunile de refill.

Proiectul a inclus:

• campanie digitală pe reţele sociale, sub hashtag-ul #JoinTheRefillMovement, cu scopul de a mobiliza şi implica publicul;

• parteneriate cu retaileri şi influenceri pentru creşterea vizibilităţii la raft şi online;

• materiale educaţionale pentru informarea consumatorilor despre gamele de produse reîncărcabile.

Implementarea a fost asigurată de echipele locale de marketing şi CSR, cu sprijinul partenerilor de retail.

 

REZULTATE

Campania este în desfăşurare, iar primele rezultate arată un nivel ridicat de vizibilitate în retail şi digital, feedback pozitiv din partea consumatorilor şi un interes crescut pentru gamele de refill. Impactul cantitativ va fi măsurat la finalul anului 2025 prin evoluţia vânzărilor de produse refill faţă de 2024. „Sustenabilitatea este parte din modelul nostru de business: de la dezvoltarea de formule şi ambalaje ecologice, la promovarea consumului responsabil prin iniţiative precum Join the Refill Movement, până la programe dedicate diversităţii şi incluziunii. Fiecare brand şi fiecare funcţie contribuie la obiectivele noastre de responsabilitate corporativă, cu impact direct asupra comunităţilor”, spun reprezentanţii L’Oréal România.


„O companie cu adevărat responsabilă este aceea care depăşeşte obiectivele comerciale şi integrează în mod autentic respectul faţă de oameni, planetă şi comunităţi în toate deciziile de business.”

Reprezentanţii L’Oréal România

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.