Cum a ajuns botoxul sa se vanda la sticla

Autor: Razvan Muresan Postat la 17 februarie 2011 33 afişări

Pentru cei care nu vor sa cheltuie mii de dolari pe produse anti-imbatranire care sa se consume foarte repede, exista acum pachetul alternativ. O noua colectie ZsaZsa Luxe promite sa ofere clientilor sistemul "Botox La Sticla" la o fractiune de pret, scrie radaronline.com.

La doar 149 de dolari pentru un set care include crema ZsaZsa Luxe Rejuvenation cu ser pentru ochi, linia de cosmetice a inceput sa faca furori la Hollywood si sa-si gaseasca loc in posetele celor mai cunoscute vedete (surorile Kardashian, Ashley Greene, Nikki Reed). Oficialii companiei sustin ca emulsia diminueaza liniile fine, creste cantitatea de colagen si, deci, reduce ridurile cu pana la 90%. Sursa ingredientelor Zsa Zsa Luxe e un secret bine pastrat, se stie doar ca ele vin din Antarctica, Polinezia si Marea Caspica.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
Zsa Zsa Luxe,
botox,
cosmetice
/analize/comert/cum-a-ajuns-botoxul-sa-se-vanda-la-sticla-7991753
7991753
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.