Cele mai inovatoare companii din lume, în viziunea Forbes

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 04 decembrie 2014 138 afişări

Studiul celor de la Forbes, realizat în ultimii zece ani, analizează cele 526 de companii eligibile pentru titlul de „cea mai inovatoare“.

Cele mai inovatoare companii din lume, în viziunea Forbes

Una din concluzii este că odată ce compania pierde din „avântul“ în inovaţie, este complicat ca acesta să revină la nivelul anterior.

Pentru a fi luată în considerare, o companie trebuie să aibă o capitalizare de piaţă de minimum 10 miliarde de dolari. Un alt criteriu este modul în care companiile investesc în cercetare şi dezvoltare, excluzându-le pe acelea în cadrul cărora aceste investiţii nu pot fi măsurabile.

Mai puţin de 50 de companii au reuşit cu succes să-şi crească ratingul de inovaţie cu 20%, în conformitate cu metodologia Forbes, dar Regeneron, Hindustan Unilever, Godrej&Boyce, Marriott şi AT&T au fost printre cele care au reuşit.

Analizând ceea ce ele au făcut diferit, cei de la Forbes au descoperit că fiecare a investit mai multe resurse pentru a introduce un nou set de principii de management în companie. Acestea sunt de asemenea soluţiile pe care le-au adoptat companii din rândul celor mai inovatoare, precum Amazon şi Salesforce.com le folosesc în mod frecvent.

Urmărește Business Magazin

/analize/cele-mai-inovatoare-companii-din-lume-in-viziunea-forbes-13700573
13700573
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.