WhatsApp, sub ancheta Comisiei Europene. Val de reclamaţii depus la „Protecţia Consumatorilor”

Postat la 13 iulie 2021 51 afişări

WhatsApp, sub ancheta Comisiei Europene. Val de reclamaţii depus la „Protecţia Consumatorilor”

Compania WhatsApp, deţinută de Facebook, se confruntă cu un val de reclamaţii din partea Organizaţiei Europene a Consumatorilor. Şi nu numai, relatează Reuters. Toate au legătură cu actualizarea politicii de confidenţialitate. Drept răspuns la ultima „mutare” a WhatsApp, mulţi utilizatori s-au „transferat” la aplicaţiile rivale Telegram şi Signal.

În luna ianuarie, WhatsApp a introdus o politică de confidenţialitate care îi permite să partajeze unele date cu Facebook şi alte firme din grup. La momentul respectiv, WhatsApp a dat asigurări că modificările nu vor afecta conversaţiile personale ale clienţilor. Şi, totuşi, lucrurile se pare că nu au stat întocmai, dovadă realitatea din prezent: WhatsApp, sub ancheta Comisiei Europene!

Acuzaţii grave aduse WhatsApp

Organizaţia Europeană a Consumatorilor (BEUC) şi opt dintre membrii săi critică modificările aduse. În context, au fost depuse plângeri la Comisia Europeană şi la reţeaua europeană a autorităţilor de consum. Motivul: WhatsApp îi presează pe utilizatori, în mod nedrept, să accepte noile sale politici de confidenţialitate.

Cititi mai multe pe www.gandul.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ancheta,
comisia europeana,
comisie

ALEPH STORY: Pentru ce se îndatorează România. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.