WatchShop.ro a vândut ceasuri şi produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019 şi vrea o creştere de 15-20% în 2020

Autor: Roxana Rosu Postat la 27 ianuarie 2020 40 afişări

Platforma WatchShop.ro a vândut ceasuri şi produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019, în creştere cu peste 15% faţă de anul anterior, şi estimează vânzări mai mari cu 15-20% în 2020 şi creşterea reţelei de distribuţie de branduri exclusive.

WatchShop.ro a vândut ceasuri şi produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019 şi vrea o creştere de 15-20% în 2020

Platforma  WatchShop.ro a vândut ceasuri şi produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019, în creştere cu peste 15% faţă de anul anterior, şi estimează vânzări mai mari cu 15-20% în 2020 şi creşterea reţelei de distribuţie de branduri exclusive.

Anul trecut, proprietarii siteului au deschis al doilea magazin fizic WatchShop.ro în AFI Cotroceni. În continuare, site-ul WatchShop.ro va genera cele mai mari venituri, depăşind, anul acesta, 6,5 milioane de lei. Diferenţa va fi realizată pe canalele offline: cele două magazine proprii şi distribuţie.

„Anul acesta se vor vedea şi mai clar în vânzările WatchShop.ro rezultatele strategiei de business şi a investiţiilor începute în 2019. Ne aşteptăm, astfel, să avem un mix bun între online şi offline, crescând popularitatea magazinului din AFI Cotroceni, şi continuând extinderea reţelei de parteneri care comercializează brandurile de ceasuri distribuite exclusiv de noi în România”, spune Dragoş Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Din totalul ceasurilor vândute, brandurile exclusive vor reprezenta 10%-11%. Anul trecut, aproximativ 8% din volumele vândute au fost ceasuri distribuite în România exclusiv de WatchShop.ro.

Valoarea medie a coşului de achiziţii va depăşi 500 de lei în 2020 la WatchShop.ro. Anul trecut, achiziţia medie a fost de 480 de lei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
ceasuri,
branduri,
vanzare

Citeşte pe comedymall.ro

ZF.ro
Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19 Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19
Descoperă România cum nu ai mai văzut-o. Destinaţii de vacanţă magice la doi paşi de unde locuiţi
Mediafax
Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză
Preşedintele Belarusului închide graniţele cu Occidentul şi pune armata în stare de alertă
MonitorulApararii
Refuz categoric al Chinei de a intra în aranjamente de control al armelor strategice nucleare cu SUA şi Rusia Refuz categoric al Chinei de a intra în aranjamente de control al armelor strategice nucleare cu SUA şi Rusia
Moment important pentru armată: recepţionează primul sistem Patriot
MonitorulPartidelor
Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban
Tudose: Dezumanizarea liberală ţine de lipsa de omenie
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.