WatchShop.ro a vândut ceasuri şi produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019 şi estimează o creştere de până la 20% în 2020

Autor: Andra Stroe Postat la 28 ianuarie 2020 82 afişări

WatchShop.ro a vândut ceasuri şi produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019 şi estimează o creştere de până la 20% în 2020

Platforma online WatchShop a vândut ceasuri şi produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019, în creştere cu peste 15% faţă de anul anterior. Deschiderea primului magazin fizic WatchShop într-un mall, AFI Cotroceni, schimbarea design-ului site-ului şi o schimbare în abordarea publicului interesat de ceasuri au fost principalele argumente ale creşterii înregistrate anul trecut.

WatchShop.ro estimează vânzări mai mari cu 15%-20% în 2020 şi creşterea reţelei de distribuţie a brandurilor exclusive, care va avea cu 50% mai mulţi comercianţi parteneri. În continuare, site-ul WatchShop.ro va genera cele mai mari venituri, depăşind, anul acesta, 6,5 milioane de lei. Diferenţa va fi realizată pe canalele offline: magazine proprii şi distribuţie.

„Anul acesta se vor vedea şi mai clar în vânzările WatchShop.ro rezultatele strategiei de business şi a investiţiilor începute în 2019. Ne aşteptăm, astfel, să avem un mix bun între online şi offline, crescând popularitatea magazinului din AFI Cotroceni, şi continuând extinderea reţelei de parteneri care comercializează brandurile de ceasuri distribuite exclusiv de noi în România. Vom acorda o atenţie specială unei categorii de clienţi interesaţi de ceasuri fashion, pe care am început deja să o apropiem prin adăugarea de branduri noi în portofoliu”, spune Dragoş Diaconu, CEO WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România.

Brandurile fashion Fossil şi Guess, mărcile premium Garmin, Tissot şi Citizen, şi cele distribuite exclusiv, Ingersoll, Accurist, Sekonda şi William S, se vor afla în topul vânzărilor din acest an. Din totalul ceasurilor vândute de WatchShop, indiferent de canal, brandurile exclusive vor reprezenta 10%-11%. Anul trecut, aproximativ 8% din volumele vândute au fost ceasuri distribuite în România exclusiv de WatchShop.

Valoarea medie a coşului de achiziţii va depăşi 500 de lei în 2020 la WatchShop. Anul trecut, achiziţia medie a fost de 480 de lei.

În prezent, WatchShop listează aproximativ 18.000 de produse active, oferind cea mai variată gamă de ceasuri disponibile online.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ceasuri,
crestere,
vanzare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.