Vânzările Sphera Franchise Group au crescut cu 21,6% în prima jumătate a anului, depăşind 350 milioane RON
Sphera Franchise Group (Sphera) a înregistrat vânzări de circa 350 milioane RON în primele şase luni ale anului, în creştere cu 21,6% faţă de rezultatele pro-forma din aceeaşi perioadă din 2017.
Aceste rezultate sunt susţinute, în egală măsură, de performanţa vânzărilor în bază comparabilă, care au ajuns la nivelul de 8%, şi de contribuţia celor 26 de noi unităţi deschise de la începutul anului 2017. Cea mai mare contribuţie la această performanţă a avut-o USFN România, operator al brandului KFC în România, care a înregistrat o creştere a vânzărilor totale de aproape 20%, în timp ce ARS, operator al brandului Pizza Hut în România, a raportat vânzări în creştere cu circa 9%.
„În prima jumătate de an am navigat, încă o dată, pe teritorii noi, prin deschiderea celui de-al treilea restaurant Taco Bell în Bucureşti şi extinderea în continuare a reţelei de restaurante, atât în România, cât şi în Italia”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.
Profitul EBITDA (profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere şi amortizare) al Sphera a ajuns la 32,3 milioane RON, reprezentând o reducere de aproape 16% faţă de anul trecut. Principalele motive ale profitabilităţii în scădere au fost accelerarea semnificativă a ritmului de deschidere a restaurantelor, incluzând cele două noi segmente de afaceri (restaurante KFC în Italia şi Taco Bell în România), împreună cu o încetinire generală a condiţiilor pieţei de retail în al doilea trimestru al anului.
„Ne aşteptăm să deschidem 26 de unităţi noi, cu trei restaurante KFC noi în Italia”, a adăugat Hilton.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












