Vantul schimbarii
E aproape un truism: pentru companiile de telefonie, serviciile de voce vor deveni in cativa ani un business desuet, transformandu-se intr-un simplu ca bonus la ofertele de transfer de date si acces la Internet.
DIRECTIA: Principala strategie este reorientarea companiilor spre servicii convergente: telefonie fixa, mobila, Internet, date, servicii cu valoare adaugata (de exemplu, televiziune prin IP, video-on-demand, pay-per-view).
ADVERSARII: Concurentii operatorilor traditionali (de telefonie fixa si mobila) sunt companii de comunicatii alternative (furnizori de cablu si acces la Internet), dar si nou aparutele firme care exista doar pe Internet, gen Google, Yahoo! sau Skype, care au propriile strategii de a atrage clienti.
CONSECINTELE: Marii operatori telecom traditionali au avut dificultati de adaptare in ultimii ani.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












