Vantul schimbarii

Postat la 12 septembrie 2006 1 afişăre

E aproape un truism: pentru companiile de telefonie, serviciile de voce vor deveni in cativa ani un business desuet, transformandu-se intr-un simplu ca bonus la ofertele de transfer de date si acces la Internet.

 

DIRECTIA: Principala strategie este reorientarea companiilor spre servicii convergente: telefonie fixa, mobila, Internet, date, servicii cu valoare adaugata (de exemplu, televiziune prin IP, video-on-demand, pay-per-view).

 

ADVERSARII: Concurentii operatorilor traditionali (de telefonie fixa si mobila) sunt companii de comunicatii alternative (furnizori de cablu si acces la Internet), dar si nou aparutele firme care exista doar pe Internet, gen Google, Yahoo! sau Skype, care au propriile strategii de a atrage clienti.

 

CONSECINTELE: Marii operatori telecom traditionali au avut dificultati de adaptare in ultimii ani. France Telecom, de pilda, a anuntat in februarie ca va renunta la 17.000 de angajati (marea majoritate din Franta) si a prevazut, de asemenea, o scadere a profitului EBIDTA cu 1-2% comparativ cu 2005.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Vantul schimbarii
/actualitate/vantul-schimbarii-1006861
1006861
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.