Up România trece printr-un proces de rebranding şi anunţă noi nume pentru produsele sale

Autor: Andra Stroe Postat la 26 octombrie 2018 104 afişări

Începând de la 1 noiembrie 2018, întregul portofoliu de produse şi soluţii al Up România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa emitenţilor de tichete valorice din România, îşi schimbă denumirile şi înfăţişarea.

Up România trece printr-un proces de rebranding şi anunţă noi nume pentru produsele sale

Astfel:

 - Cardurile şi tichetele de masă pentru angajaţi motivaţi Chèque Déjeuner devin Up Dejun;

 - Tichetele Cadhoc pentru angajaţi implicaţi devin Up Cadou;

 - Tichetele Chèque de Services pentru acţiuni de protecţie socială devin Up Social;

 - Cardurile sau voucherele de vacanţă Chèque Vacances devin Up Vacanţă;

 - Tichetele de creşă Chèque Bébe pentru angajaţi responsabili devin Up Creşă.

Up România face parte din Grupul Up şi deserveşte peste 20.000 de clienţi şi 750.000 de beneficiari.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
tichete,
romania,
produse

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.