Un nou brand românesc este readus la viaţă. Cum arată frigiderele FRAM şi cine este antreprenorul-surpriză din spatele relansării acestora

Autor: Ioana Matei Postat la 06 iulie 2021 8419 afişări

Primul frigider românesc, FRAM, revine pe piată. Acesta va fi relansat de compania Network One Distribution (NOD) şi este elementul în jurul căruia se construieşte o nouă linie de produse electrocasnice, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. Planurile pe termen mediu pentru noul FRAM includ obţinerea unei cote de piaţă de 10%.

Potrivit comunicatului de presă, sub umbrela FRAM vor fi lansate anul acesta peste 30 de produse, electrocasnice mari (frigidere, maşini de spălat rufe, maşini de spălat vase, hote, aragazuri) şi mici (espressoare, cafetiere, friteuze, fierbătoare, prăjitoare de pâine, tocătoare), integrate în 4 game diferite şi declinările lor (retro, clasic, color si modern) sub sloganul “Din trecut, în prezent”. 

Noua linie se adresează deopotrivă generaţiilor nostalgice, millenialilor deschişi să redescopere simbolurile vremurilor de atunci, cât şi generaţiei Z, dornică să se raporteze deopotrivă la rădăcini şi la aspiraţii contemporane.

Network One Distribution este o companie cu acţionariat 100% românesc şi afaceri de peste 360 milioane euro în 2020,  este cel mai mare distribuitor de tehnologie din România, cu o experienţă de 19 ani pe piaţa de distribuţie, o echipă formată din peste 450 de angajaţi, o reţea naţională de parteneri specializaţi şi peste 130 de branduri în portofoliu. Compania este controlată de antreprenorul român Iulian Stanciu. 

NOD contribuie la revitalizarea brandurilor româneşti consacrate, completând portofoliul cu noua linie de electrocasnice FRAM, pe lângă Diamant şi Pegas, şi pariază şi pe crearea şi dezvoltarea de noi branduri româneşti, având în portofoliul său branduri proprii – Heinner – linii de electrocasnice, gătire, servire, confortul casei şi grădină care acoperă nevoile ce ţin de universul casei; Horizon – LCD TV & sisteme de home entertainment; Serioux – periferice pentru o experientă simplă şi interesantă în lumea digitală; U-Grow – gamă de produse pentru universul bebeluşului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
antreprenori,
relansare,
brand,
surpriza,
viata,
branduri

ALEPH STORY: Pentru ce se îndatorează România. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.