Un jucător din retailul alimentar lansează, în preajma Zilei Naţionale, o iniţiativă de susţinere şi promovare a mărcilor autohtone cu tradiţie. Ce branduri vor fi incluse

Autor: Andra Stroe Postat la 26 noiembrie 2020 36 afişări

Un jucător din retailul alimentar lansează, în preajma Zilei Naţionale, o iniţiativă de susţinere şi promovare a mărcilor autohtone cu tradiţie. Ce branduri vor fi incluse

Cu ocazia Zilei Naţionale a României şi din dorinţa de a aduce în atenţia românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum, Auchan lansează Clubul Mărci Emblematice Româneşti. Prin acest proiect, compania îşi propune să dezvolte, pe termen lung, acţiuni menite să evidenţieze mărcile înfiinţate pe plan local şi care se bucură de o îndelungată tradiţie, în unele cazuri chiar şi de peste un secol.

„Ne propunem să celebrăm cele mai longevive mărci româneşti care se regăsesc în casele şi inimile românilor de zeci şi chiar sute de ani. Gândit pe termen lung, acest proiect are misiunea de a aduce în atenţia consumatorilor produse şi mărci tradiţionale româneşti, sprijinind, astfel, şi producătorii locali mai tineri în a-şi construi un istoric cât mai îndelungat şi de a intra în clubul mărcilor cu tradiţie de peste 100 de ani. Pe această cale, lansăm o invitaţie către partenerii noştri de a se alătura acestei iniţiative de recunoaştere şi susţinere a brandurilor locale, un proiect pe care îl considerăm nu doar util, ci şi necesar pentru piaţa de retail.” a declarat Tiberiu Dăneţiu, director marketing Auchan Retail România într-un comunicat.

Peste 15 mărci româneşti active pe piaţa locală au un istoric de peste 100 de ani

Din sute de mărci de bunuri de larg consum înfiinţate în România înainte de 1989, circa 50 mai sunt şi astăzi prezente la raft. Din totalul celor active, cele mai multe sunt prezente în gamele de bere, acestea fiind urmate de produse din categoriile de bunuri alimentare şi vinuri. De asemenea, peste 15 mărci româneşti au reuşit să treacă testul timpului, înregistrând un istoric de peste 100 de ani. Din totalul mărcilor active în prezent, aproape  jumătate sunt prezente şi pe plan internaţional.

Clubul Mărci Emblematice Româneşti înfiinţat de Auchan include, pentru început, peste 30 dintre cele mai renumite mărci locale, din diverse categorii de consum: Băneasa, Dacia Plant, Făgăraş, Kandia, Măgura, Plafar, Poiana, Rom, SanoVita, Scandia, Unisol (Băcănie), Bergenbier, Borsec, Bucegi, Bucovina, Ciucaş, Cotnari, Timişoreana, Ursus, Zarea (Băuturi), Albalact, Napolact (Brânzeturi şi Lactate), Caroli, Cris-Tim, Matache Măcelaru (Mezeluri), Dero, Doina, Farmec, Gerovital, Loncolor, Nufăr, Triumf (Detergenţi şi produse de îngrijire personală). În etapele viitoare, clubul va fi dezvoltat constant, vizând atragerea a cât mai multor mărci autohtone, atât mai vechi cât şi mai noi, care să beneficieze de acţiuni comerciale şi prezentare specială în cadrul reţelei Auchan, în beneficiul tuturor românilor.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marci,
lansare,
traditie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.