Un dezastru urban în capitala României: Gările Otopeni, Tunari şi Pipera stau închise, în timp ce corporatiştii pierd ore întregi în trafic

Postat la 13 februarie 2018 236 afişări

Immofinanz, dezvoltator cu birouri în Băneasa: Ar fi util dacă gara Băneasa ar deveni staţie pentru metrou uşor ♦ Ministerul Transporturilor tace. Instituţia nu a răspuns la solicitarea ZF trimisă la mijlocul lunii ianuarie.

Un dezastru urban în capitala României: Gările Otopeni, Tunari şi Pipera stau închise, în timp ce corporatiştii pierd ore întregi în trafic
Un dezastru urban în capitala României: Gările Otopeni, Tunari şi...

Zona de nord a Bucureştiului, unde sunt concentrate mai multe clădiri de birouri şi peste 100.000 de corporatişti, are patru gări – Otopeni, Tunari, Băneasa şi Pipera -, care ar putea deservi angajaţii din împrejurimi. Dintre acestea însă, Tunari, Pipera şi Otopeni nu sunt staţii de cale ferată pentru călători, potrivit Companiei Naţionale de Căi Ferate (CFR). Nici gara Băneasa nu este însă folosită pentru traficul de călători decât ocazional, în special în timpul verii, când acolo opresc două trenuri cu destinaţia Mangalia.

„Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA are în ad­­ministrare staţiile CF Bucureşti Băneasa, Bucureşti Obor, halta de mişcare Otopeni, precum şi staţia Bucureşti Nord grupa B (Basarab). Tunari şi Pipera nu sunt staţii de cale ferată sau puncte de oprire pentru trenurile de călători. Cu ex­cep­ţia haltei Otopeni, celelalte staţii nominalizate sunt des­­chise traficului de călători”, spun reprezentanţii CFR.

Citeşte continuarea pe www.zf.ro

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

ZF.ro
Cum poţi câştiga un bonus de câteva MII DE EURO la serviciu fără să faci aproape nimic. Este extrem de simplu Cum poţi câştiga un bonus de câteva MII DE EURO la serviciu fără să faci aproape nimic. Este extrem de simplu
Deficit MAJOR de personal. Joburi pentru care înainte se băteau 1.500 de oameni pe post, acum nu se mai găsesc angajaţi
ProMotor.ro
Un şofer a auzit zgomote de SUB CAPOTĂ. După ce a deschis-o, A SUNAT IMEDIAT LA 112 - FOTO Un şofer a auzit zgomote de SUB CAPOTĂ. După ce a deschis-o, A SUNAT IMEDIAT LA 112 - FOTO
VIDEO - Doar ruşii putea face asta. Au înlocuit roţile maşinii cu ceva incredibil şi au ieşit pe stradă...
În România se poate conduce de la 16 ani! Uite ce trebuie să faci!
Descopera.ro
De 50 de ani savanţii se chinuie să DESCIFREZE marele mister al Antarcticii, iar acum au reuşit. „Este FABULOS ce se întâmplă în polynya!” De 50 de ani savanţii se chinuie să DESCIFREZE marele mister al Antarcticii, iar acum au reuşit. „Este FABULOS ce se întâmplă în polynya!”
Dezvăluiri INCREDIBILE din gulagul lui STALIN din Siberia în care şi-au găsit sfârşitul mulţi români au ieşit la iveală după aproape 80 de ani. „Vrei doar să plângi”
Această TÂNĂRĂ este singurul copil care s-a născut şi CRESCUT în apropiere de Cernobîl după tragicul eveniment. Arată INCREDIBIL şi are o poveste uluitoare
Go4it.ro
Hackerii pot modifică notele de la BAC şi alte examene. Cum reuşesc să spargă sistemele informatice Hackerii pot modifică notele de la BAC şi alte examene. Cum reuşesc să spargă sistemele informatice
Liang Hua, chariman Huawei: „Nu am decis încă dacă Hongmeng OS poate fi dezvoltat pentru smartphone-uri”
MILIARDE de dolari pe o simplă „amendă”. Cât va plăti Facebook pentru că a permis colectarea datelor utilizatorilor
Csid.ro
Dr. Mihaela Bilic: de ce e bine să luăm hormoni la menopauză VIDEO by CSID Dr. Mihaela Bilic: de ce e bine să luăm hormoni la menopauză VIDEO by CSID
HOROSCOP IULIE 2019: gafe în relaţii şi noi proiecte la locul de muncă
Dieta de vară: cum să slăbeşti 4 kilograme în 2 săptămâni

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.