Turcii de la Trendyol accelerează integrările comercianţilor din România: Carrefour devine primul mare retailer alimentar listat pe platformă cu 200 de categorii de produse
Trendyol, marketplace-ul de origine turcă lansat pe plan local la începutul anului 2024, a anunţat integrarea Carrefour pe platforma sa, marcând astfel prima colaborare cu un lanţ mare de retail alimentar din România. Momentan, clienţii pot comanda doar produse non-alimentare (produse de bază şi de larg consum) din aplicaţia Trendyol, indiferent de proximitatea unui magazin fizic.
Trendyol, marketplace-ul de origine turcă lansat pe plan local la începutul anului 2024, a anunţat integrarea Carrefour pe platforma sa, marcând astfel prima colaborare cu un lanţ mare de retail alimentar din România. Momentan, clienţii pot comanda doar produse non-alimentare (produse de bază şi de larg consum) din aplicaţia Trendyol, indiferent de proximitatea unui magazin fizic.
Gama listată acoperă în prezent peste 200 de categorii de produse, printre acestea numărându-se detergenţi, produse pentru copii şi bebeluşi, cafea, articole de îngrijire personală, produse de curăţenie, hrană pentru animale de companie, jucării şi electrocasnice mici.
Toate comenzile Carrefour plasate pe Trendyol vor fi livrate la nivel naţional prin FAN Courier, într-un termen estimat de 72 de ore.
„Parteneriatul cu Carrefour reprezintă un pas important în consolidarea marketplace-ului Trendyol pe plan local.
România este o piaţă-cheie de creştere pentru noi, iar această colaborare ne ajută să ne extindem oferta de cumpărături de zi cu zi, oferind acces rapid şi convenabil la produse, la aceleaşi preţuri ca în magazine”, a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol.
De cealaltă parte, retailerul de origine franceză mizează pe diversificarea canalelor de vânzare, punând un accent semnificativ pe brandurile proprii în cadrul acestui parteneriat.
„Acest parteneriat reprezintă un pas important în consolidarea strategiei noastre omnichannel şi în diversificarea canalelor de vânzare. Am lansat acest proiect cu o selecţie de produse de bază, în care mărcile proprii Carrefour au o pondere semnificativă, acoperind categorii precum electrocasnice, articole pentru îngrijire personală şi a casei, produse de băcănie şi hrană pentru animale”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce şi membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
Pentru Carrefour, această colaborare se adaugă strategiei sale extinse de e-commerce, care include deja vânzări prin site-ul propriu carrefour.ro şi parteneriate cu platformele de livrare rapidă Bringo, Glovo, Wolt şi Bolt Food.
Selecţia de produse Carrefour de pe Trendyol urmează să fie extinsă în curând, cu noi categorii precum electronice pentru casă şi articole pentru grădină.
Pentru Trendyol, parteneriatul cu un retailer de ancora precum Carrefour vine după ce, din decembrie anul trecut, platforma a derulat un program accelerat de integrare a mii de afaceri locale, majoritatea fiind IMM-uri.
După primele nouă luni din acest an, Trendyol ajunsese la 3.500 de comercianţi români pe platformă, volumul generat de aceştia crescând la 40% din totalul afacerilor de pe piaţa locală, de la 10% în urmă cu doar patru luni, susţin reprezentanţii companiei.
Până la finalul anului, Trendyol şi-a propus să dubleze numărul de parteneri locali, în condiţiile în care există o cerere mare din partea acestora.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













