Transporturile au reluat privatizarea CFR Marfă. Nivelul cifrei de afaceri minime a ofertanţilor a scăzut de cinci ori

Postat la 16 mai 2013 20 afişări

MT a reluat privatizarea CFR Marfă şi a relaxat unele condiţii impuse ofertanţilor, nivelul cifrei de afaceri solicitat fiind redus de cinci ori, de la 100 milioane euro la 20 milioane euro, însă nu a modificat preţul de pornire, de 180 milioane euro, sau termenul de desemnare a câştigătorului.

Transporturile au reluat privatizarea CFR Marfă. Nivelul cifrei de afaceri minime a ofertanţilor a scăzut de cinci ori

 Potrivit anunţului publicat joi de Ministerul Transporturilor (MT), pentru persoanele fizice care participă în mod individual sunt necesare declaraţii fiscale din care să reiasă existenţa unui venit mediu anual (sau după caz o cifră de afaceri medie anuală) de minimum 20 milioane euro rezultat din activităţile de transport de marfă, în ultimii trei ani financiari încheiaţi.

În mod similar, companiile trebuie să aibă individual sau cumulat cu firme afiliate aflate sub control o cifră de afaceri medie anuală rezultată din activităţile de transport de marfă în ultimii 3 ani financiari de cel puţin 20 milioane euro.

Anterior, nivelul afacerilor trebuia să fie de cel puţin 100 milioane euro în ambele cazuri, pentru persoanele fizice acest rulaj trebuind să fie genereat din activitatea de transport marfă.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/actualitate/transporturile-au-reluat-privatizarea-cfr-marfa-nivelul-cifrei-de-afaceri-minime-a-ofertantilor-a-scazut-de-cinci-ori-10882422
10882422
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cum au vândut toate guvernele cea mai valoroasă resursă a României în Occident, punând în pericol chiar viitorul ţării? O discuţie cu Cristian Hostiuc, ZF şi Costi Mocanu, Aleph News-STIU

ZF.ro
Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci
Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor
Mediafax
România vs. Spania: 0-1 la construit spitale. Cea mai modernă secţie ATI din Madrid, gata în timpul necesar obţinerii autorizaţiilor în Iaşi România vs. Spania: 0-1 la construit spitale. Cea mai modernă secţie ATI din Madrid, gata în timpul necesar obţinerii autorizaţiilor în Iaşi
Vacanţă în pandemie, cu preţul sănătăţii publice. Avertismentul experţilor: Efectele distracţiei se măsoară în numărul deceselor
MonitorulApararii
Aliaţi şi inamici ai României, cei dintotdeauna şi cei de acum Aliaţi şi inamici ai României, cei dintotdeauna şi cei de acum
1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă
MonitorulPartidelor
Băsescu: Iohannis a vrut Arcul de Triumf doar pentru el. Urât moment al trufiei unui preşedinte Băsescu: Iohannis a vrut Arcul de Triumf doar pentru el. Urât moment al trufiei unui preşedinte
Deputat PNL: Inevitabilul s-a produs
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.