Studiul care va REVOLUŢIONA domeniul ştiinţei. Descoperirea REMARCABILĂ realizată de un cercetător român despre ADN-ul uman

Postat la 21 iulie 2017 309 afişări

Biologul român, Dan Graur a publicat noi calcule care sugerează că doar 25% din genomul uman este funcţional. Descoperirea sa contrazice rezultatele unui studiu amplu realizat de ENCODE în care era precizat că 80% din genomul uman este funcţional.

Studiul care va REVOLUŢIONA domeniul ştiinţei. Descoperirea...

Biologul Dan Graur a publicat o serie de calcule noi prin intermediul cărora sugerează că maximum 25% din ADN-ul uman este funcţional notează Futurism. Descoperirea prezentă contrazice studiile anterioare realizate de Encyclopedia of DNA Elements (ENCODE) care sugerau că peste 80% din genom are funcţii biochimice.

În 2012 ENCODE anunţa că 80% din genomul uman este funcţional. Însă profesorul Graur susţine că aceste afirmaţii sunt greşite fapt ce va schimba modul în care cercetătorii vor aborda în viitor ştiinţa genomicii umane. ,,Trebuie să cunoaştem fracţiunea funcţională a genomului uman pentru a putea realiza cercetări biomedicale în zonele care ne pot ajuta să prevenim şi să tratăm anumite boli. Nu trebuie să secvenţiem totul, ci doar zonele care sunt funcţionale,'' a declarat Dan Graur, expert în biologia evolutivă şi profesor din cadrul Universităţii din Houston.

Calculele realizate de expert sugerează că porţiunea funcţională a genomului este în proporţie de 10-15%, procentul de 25% fiind limita maximă.

Cititi mai multe pe www.descopera.ro

ŞOC TOTAL! Un lanţ URIAŞ de retail DISPARE din România! Anunţul fulger a fost făcut chiar de Black Friday ŞOC TOTAL! Un lanţ URIAŞ de retail DISPARE din România! Anunţul fulger a fost făcut chiar de Black Friday
BLACK FRIDAY 2018 la eMag: 10 produse din oferta de mâine, care vor fi reduse masiv
Drama vedetei TVR Maria Linda. "Ajunsesem la 80 de kg, iar eu nu sunt o persoană înaltă. Devenisem aproape rotundă" Drama vedetei TVR Maria Linda. "Ajunsesem la 80 de kg, iar eu nu sunt o persoană înaltă. Devenisem aproape rotundă"
A fost în 80 de vacanţe de lux, fără să cheltuiască niciun ban!
Cum arată principesa Karina, care l-a înlocuit pe Nicolae la succesiunea tronului României
KILOGRAMUL, aşa cum îl ştim, va fi RETRAS. „Este un moment ISTORIC, echivalentul unei mini-revoluţii” KILOGRAMUL, aşa cum îl ştim, va fi RETRAS. „Este un moment ISTORIC, echivalentul unei mini-revoluţii”
UMILINŢA adusă de preşedintele francez Macron unei ţări care a făcut un SACRIFICIU istoric. „Este o RUŞINE!”
Două PASTILE pe care le iau majoritatea românilor frecvent sunt altceva decât le-a recomandat doctorul sau farmacistul. AVERTISMENT de ultimă oră ca urmare a analizării a 30.000 de oameni. „NU le mai luaţi!”
NOKIA lansează cel mai IEFTIN telefon al său. Baterie de trei săptămâni şi preţ sub 100 de lei! NOKIA lansează cel mai IEFTIN telefon al său. Baterie de trei săptămâni şi preţ sub 100 de lei!
Ofertele de BLACK FRIDAY au început! Iată cele mai bune preţuri!
Declaraţie HALUCINANTĂ a unui ministru: „Nu am folosit niciodată un computer”