Studiu BioMania.ro. Românii vor să trăiască mai sănătos: 87% includ săptămânal în alimentaţie băuturi bio pe bază de plante

Autor: Andra Stroe Postat la 28 martie 2019 58 afişări

Potrivit unui studiu realizat de BioMania.ro , popularitatea băuturilor vegetale a crescut în ultimii ani şi în rândul persoanelor care nu au probleme de sănătate. Astfel, peste 36% dintre români aleg pentru consumul zilnic băuturile vegetale, iar în topul preferinţelor - aceştia aleg să le includă în meniu la micul dejun împreună cu cereale.

Studiu BioMania.ro. Românii vor să trăiască mai sănătos: 87% includ săptămânal în alimentaţie băuturi bio pe bază de plante

Tendinţa către o viaţă sănătoasă este în creştere la nivelul României şi este determinată fie de dorinţa de a înlocui laptele cu băuturi vegetale bio (49%), fie din dorinţa de a savura gustul unei băuturi pe bază de cereale sau fructe, precum migdalele sau cocosul. 36% dintre respondenţi consumă zilnic băuturi vegetale şi 21% o dată la două zile. 87% includ săptămânal în alimentaţie băuturi bio pe bază de plante.

Principalul criteriu de selecţie atunci când vine vorba despre achiziţionarea băuturilor vegetale este reprezentat de ingrediente (68%). Românii acordă o importanţă mai mică preţului în procesul de decizie - doar 7% considerând drept criteriu principal costul. Doar 8% afirmă că alegerea lor e motivată de un regim alimentar restrictiv (cum ar fi diabetul).

72% dintre români sunt interesaţi de adoptarea unui stil de viată sănătos, bazat pe produse fără lactoză, astfel că au alocat în bugetul lunar o sumă maximă de 100 de lei pentru achiziţia produselor din gama băuturile vegetale. 69% dintre consumatorii români preferă să cumpere băuturile vegetale direct din supermarketuri/hipermaketuri, de la rafturile dedicate acestor produse, în timp ce 27% aleg atât magazinele naturiste, cât şi magazinele online de specialitate.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
alimentatie,
bauturi,
studiu
Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi  să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen

Chiar dacă investiţiile noi în producţie au devenit un soi de rara avis a industriei locale, schimbările din domeniu nu înseamnă doar închideri de fabrici, ci şi intrarea pe cele mai noi nişe ale industriei globale.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum arată imprimanta viitorului Cum arată imprimanta viitorului
Mediafax
Donald Trump susţine că 99% din cazurile de coronavirus sunt „total inofensive” Donald Trump susţine că 99% din cazurile de coronavirus sunt „total inofensive”
Minunea japoneză. Cum a reuşit Japonia să aibă un număr redus de cazuri şi decese cauzate de coronavirus fără să impună RESTRICŢII
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD
Veste bună pentru românii care vor să se întoarcă în ţară: Nu mai au obligativitatea de a se mai izola
MonitorulSiguranteiCetateanului
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a) Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)
COMENTARIU Marius Oprea: România, o ţară săracă? Fraierii sînt săraci. Şmecherii prosperă

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.