Smartwatch-urile şi ceasurile clasice, în topul preferinţelor românilor. Cu ce reduceri vin de Black Friday jucătorii din piaţa de orologie

Autor: Andra Stroe Postat la 13 noiembrie 2020 61 afişări

Smartwatch-urile şi ceasurile clasice, în topul preferinţelor românilor. Cu ce reduceri vin de Black Friday jucătorii din piaţa de orologie

Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro a dat astăzi startul campaniei Black Friday de România, perioada de reduceri urmând să se întindă până pe 15 noiembrie.

Printre brandurile care vor avea cele mai mari reduceri, de până la 90%, se numără Tissot, Casio, Orient, Citizen, Festina, Ingersoll, Sekonda, Fossil, Timex sau William S.

De la începutul lunii noiembrie, WatchShop.ro a înregistrat o creştere a vânzărilor pe mai multe categorii de produse, în topul alegerilor românilor în materie de ceasuri fiind smartwatch-urile şi ceasurile clasice.

De asemenea, un plus în vânzări a fost obţinut ca urmare a reintroducerii ceasurilor de lux în oferta magazinului, cu branduri precum Tag Heuer, Breitling, Longines, Tonino Lamborghini şi Hamilton, listate şi ele în cadrul reducerilor din acest weekend.

Până în prezent, Black Friday România a adus şi cel mai scump produs achiziţionat: un ceas din portofoliul brandului Tissot, în valoare de 15.800 de lei.

WatchShop.ro estimează dublarea vânzărilor în Black Friday 2020 faţă de evenimentul de anul trecut, şi în condiţiile în care comerţul online a crescut de la începutul pandemiei de COVID-19.

Odată cu acesta, numărul de clienţi noi ai magazinelor online a accelerat, pe măsură ce comerţul offline a fost afectat de restricţiile impuse în pandemia de coronavirus, spun reprezentanţii businessului. În acest context, compania a targetat în campania de Black Friday o categorie aparte de cumpărători, pe cei obişnuiţi să facă achiziţii din offline. De aceea, până acum, aproximativ 80% dintre vizitatorii WatchShop.ro au fost clienţi noi.

Ca o consecinţă a accelerării comerţului electronic, de la începutul campaniei de Black Friday 2020, plăţile online pe WatchShop.ro au crescut cu 50% faţă de anul trecut. Traficul pe mobil a crescut considerabil, astfel că două treimi din vizitele în site au fost făcute de pe dispozitive mobile.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ceasuri,
romani,
black friday

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.