Smartphone-urile mai puţin cunoscute, dar mai ieftine, câştigă teren în Europa

Postat la 26 mai 2014 62 afişări

Popularitatea în creştere a smartphone-urilor mai ieftine produse de companii mai puţin cunoscute, precum Wiko, conduce la divizarea pieţei în ţările dezvoltate din vestul Europei, potrivit datelor Kantar Worldpanel ComTech.

Smartphone-urile mai puţin cunoscute, dar mai ieftine, câştigă teren în Europa

 Wiko, un producător francez de smartphone-uri relativ necunoscut, s-a alăturat unei liste de telefoane ieftine fabricate în cea mai mare parte de rivali din China, scrie Financial Times.

Brandurile foarte cunoscute, precum Apple şi Samsung, se confruntă pe piaţa europeană cu o presiune tot mai mare din partea concurenţilor mai mici, arată datele Kantar Worldpanel ComTech.

Printre micii producători se află, însă, şi branduri cunoscute, precum Motorola, care şi-a revitalizat linia de smartphone-uri, precum şi companii ca Huawei şi Wiko.

Vânzările companiei chineze Huawei au crescut de peste două ori pe cele mai mari cinci pieţe din Europa de Vest, potrivit Kantar. Huawei are acum în regiune o cotă de piaţă de 3%, ajungând chir la 5% în Germania şi Spania.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/smartphone-urile-mai-putin-cunoscute-dar-mai-ieftine-castiga-teren-in-europa-12652013
12652013
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cu cât a crescut economia în T2. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.