Simona Panait, noul marketing manager Samsung Electronics în Europa de Sud Est

Autor: Florin Casota Postat la 08 august 2016 469 afişări

Simona Panait, noul marketing manager Samsung Electronics în Europa de Sud Est

Samsung Electronics România o anunţă pe Simona Panait în funcţia de Marketing Managerpe regiunea Europa de Sud Est. Din noua poziţie, Simona Panaitva coordona strategia de marketing şi comunicare din Europa de Sud Est, incluzând România, Ungaria şi Bulgaria, fiind responsabilă de lansările de flaghsip-uri pe pieţele din regiune, precum şi de campaniile de brand.

Simona Panait are o experienţă de peste 16 ani în marketing, ocupând anterior funcţia de Operations Marketing Manager pentru România şi Moldova în cadrulCoca-Cola Company precum şi poziţia de  Global Marketing Manager pentru Ilko Coffee International, un joint venture între Coca-Cola Company şi illy Caffe. În trecut ea a a coordonat echipa de marketing şi management de categorie în cadrul Coca-Cola HBC Româniadin pozitia de National Marketing Manager.

„Samsung este unul dintre cele mai puternice şi dinamice branduri la nivel global şi mă bucur să mă alăturunei echipe de marketing solide, caredeţine o importanţă majoră în strategia de performanţă a business-ului din regiune. Este o echipă formată din unii dintre cei mai buni profesionişti de marketing şi comunicare şi sunt încrezătoare că, împreună, vom dezvolta campanii inovatoare, care vor genera rezultate pe măsură”,a declarat Simona Panait.

Noul manager de marketing şi-a început cariera în anul 2000 in Coca-Cola HBC Romaniaşi a ocupat, de-a lungul timpului, diferite roluri in departamentele de marketing si comercial precum:Regional Trade Marketing Coordinator, Trade Coordinator Key Accounts, Promo & Launches Coordinator, Trade Marketing Manager East Zone, Consumer Activation Managerrespectiv National Marketing Manager, obţinândrezultate excelente în arii precum planificarea strategică, management de portofoliu, dezvoltarea strategiei de trade marketing, optimizarea de procese precum si dezvoltarea echipei de marketing.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.