„Şi eu sunt Alexandra”. Medic din Brăila, despre dispecerii 112: Pun întrebări aiurea, întârzie misiunile

Postat la 31 iulie 2019 34 afişări

Directorul medical al Serviciului de Ambulanţă din Brăila spune că serviciul 112 nu funcţionează corespunzător şi că dispecerii „pun întrebări aiurea, întârzie misiunile şi pun în pericol viaţa oamenilor”, transmite corespondentul MEDIAFAX.

„Şi eu sunt Alexandra”. Medic din Brăila, despre dispecerii 112: Pun întrebări aiurea, întârzie misiunile

În contextul cazului Caracal, medicul Florin Ştefan, director medical al Serviciului Judeţean de Ambulanţă Brăila, spune că dispecerii de la serviciul 112 întârzie misiunile de salvare.

„Pun întrebări aiurea, nu stai tu, dispecer, să întrebi de ce te doare, unde te doare, când te-a mai durut. Se bagă aiurea, ar trebui să facă legătura direct la ambulanţă, se pierd minute preţioase. Întârzierile la cazuri sunt o regulă, de fiecare dată întârziem pentru că se pierde timpul la telefon, riscăm vieţile oamenilor. Aşa se întâmplă: ei pun întrebări aiurea, întârzie misiunile şi pun în pericol viaţa oamenilor. Pe dispeceri nu-i cunosc personal, comunicăm doar telefonic, nu ştiu de unde îi iau, cine îi bagă acolo”, a declarat, pentru MEDIAFAX, directorul medical al Serviciului Judeţean de Ambulanţă Brăila, Florin Ştefan.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
braila,
intarzieri,
misiuni,
intrebari

ALEPH STORY: Piaţa imobiliară fierbe: Preţurile apartamentelor cresc de la o lună la alta. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.