Şi-a vândut afacerea cu zeci de milioane de euro după care a luat o decizie care i-a schimbat toată viaţa

Autor: Ioana Matei Postat la 27 ianuarie 2017 36618 afişări

Şi-a vândut afacerea cu zeci de milioane de euro după care a luat o decizie care i-a schimbat toată viaţa

 

În 2014, Snapchat a cumpărat Scan, o companie fondată de americanul  Garrett Gee. Potrivit Business Insider, tranzacţia i-a adus lui şi partenerilor lui 54 de milioane de dolari. 

Tehnologia Scan este baza Snapcode, punctele negre mici răspândite pe ferestrele Snapchat şi care permit utilizatorilor să scaneze şi să se descopere prin intermediul camerelor foto ale smartphone-urilor lor. 

 

După vânzare, Gee şi-a depozitat câştigurile la banca - a refuzat să spună care a fost valoarea pe care a încasat-o el personal (suma de 54 de milioane fiind împărţită între el şi ceilalţi parteneri).

 

VEZI AICI GALERIA FOTO

 

”După trei luni care s-au scurs rapid, am decis să îmi iau din nou propria viaţă în mâini şi să renunţ la locul meu de muncă”, spune Gee, care are 28 de ani. ”Poate viaţa corporatistă este mai potrivită pentru alte tipuri de personalităţi, nu pentru a mea. Mintea şi sufletul meu funcţionează cel mai bine când sunt liber şi sunt sincer cu mine însumi; când îmi respect pasiunile şi valorile.”

 

Următoarea lui mişcare a fost să se îmbarce în călătoria vieţii lui împreună cu soţia, Jessica, şi cei doi copii, în vârstă de doi, respectiv patru ani. Gee nu a folosit milioanele de dolari din contul său pentru a finanţa această călătorie; cuplul şi-a vândut toate activele pentru 45.000 de dolari. Au agreat să călătorească folosind aceşti bani timp de şase luni, până în decembrie 2015 sau până când aceşti bani s-ar fi terminat. 

 

După cinci luni de călătorii, cuplul şi-a cheltuit  toti banii, mai putin 5.000 de dolari din bugetul stabilit. Au reuşit să economisească prin planificări atente şi atenţie la cheltuieli - spre exemplu, şi-au cumpărat mereu cele mai ieftine bilete de avion. Între timp, au pus şi bazele blogului The Bucket List Family. 

 

”Din fericire, aproximativ în acelaşi timp, am reuşit să atragem atenţia hotelurilor, liniilor aeriene şi altor branduri care doreau să se promoveze prin intermediul călătoriilor noastre, expuse în reţelele sociale. După ce comunitatea noastră din online a început să crească, au început să ne plătască. Chiar înainte să terminăm de cheltuit suma de 45.000 de dolari, am reuşit să facem profit din călătoriile noastre.”

 

Parteneriatele şi sponsorizările pe care le-au atras sunt în prezent suficiente pentru ca cei doi să îşi finanţeze cheltuielile de trai. Un an mai târziu, Gee nu a cheltuit încă niciun ban din cei primiţi de la Snapchat. 

 

”Sunt economisiţi şi investiţi. Plănuiesc să trăiesc ca şi cum nu ar exista şi, într-un anumit mod, să o iau de la capăt”, a spus Gee în interviul publicat de Business Insider. ”Sunt tânăr şi vreau să-mi păstrez spiritul antreprenorial viu; nu vreau să intru într-o zonă de confort. Încep de la zero şi îmi construiesc drumul spre reuşită. Din nou.”

 

Din ianuarie 2017, la aproximativ 18 luni după ce şi-au lansat brandul, The Bucket List Family a ajuns la peste 455.000 de followers pe Instagram şi 41.500 de subcribers pe YouTube. Garrett şi Jessica petrec aproximativ 20 de zile pe săptămână ocupându-se de managementul blogului lor, canalelor social media şi parteneriatelor. 

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.