Se simte în aer mirosul unei noi CRIZE. Epoca mallurilor APUNE după şase decenii de glorie

Postat la 24 martie 2017 593 afişări

Se simte în aer mirosul unei noi CRIZE. Epoca mallurilor APUNE după şase decenii de glorie

Comerţul electronic transformă dramatic retailul din America, iar falimentele, retra­gerile şi avertismentele din acest sector anunţă pentru mulţi apocalipsa mallurilor, cândva simbolul prosperităţii în capitalism. Epoca lor de glorie a durat aproape şase decenii.

Pentru fondurile-vultur, mallurile muri­bunde împrăştie mirosul unei noi crize a creditului.

Se simte în aer mirosul unei noi CRIZE. Epoca mallurilor APUNE după şase decenii de glorie

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
america,
malluri,
fonduri,
magazine,
faliment,
comert,
shopping

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.