Schimbare istorică făcută de gigantul KFC. Ce se intâmplă cu sloganul „bun de te lingi pe degete” pe care il au din 1950

Autor: Andra Stroe Postat la 26 august 2020 237 afişări

Schimbare istorică făcută de gigantul KFC. Ce se intâmplă cu sloganul „bun de te lingi pe degete” pe care il au din 1950

Gigantul KFC a fost nevoit să suspende unul dintre sloganurile sale celebre, pe fondul regulior de igienă înmulţite în urma răspândirii pandemiei de coronavirus, scriu cei de la BBC.

„Ne aflăm într-o situaţie unică, având un slogan iconic care nu se mai potriveşte cu contextual actual”, au declarat reprezentanţii businessului, citaţi de BBC, referindu-se la mesajul „bun de te lingi pe degete”, prin care îşi promovau produsele, şi pe care spun că îl vor readuce odată ce vor veni vremuri mai bune. Într-un videoclip pe YouTube, compania a pixelat mesajul, sfătuindu-şi clienţii să-l ignore pentru moment.

În martie, autoritatea de reglementare a reclamelor din SUA a primit 163 de plângeri legate de reclama TV a companiei, în care era promovat sloganul respectiv, despre care reclamanţii au spus că e iresponsabilă deoarece încurajează un comportament care creşte riscul răspândirii coronavirusului.

Sloganul „bun de te lingi pe degete” a început să fie promovat de companie în 1950. Retras pentru o perioadă, fusese reintrodus în 2008, pentru a fi oprit din nou în prezent.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
companie,
promovare,
slogan

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.