Schimbare istorică făcută de gigantul KFC. Ce se intâmplă cu sloganul „bun de te lingi pe degete” pe care il au din 1950
Gigantul KFC a fost nevoit să suspende unul dintre sloganurile sale celebre, pe fondul regulior de igienă înmulţite în urma răspândirii pandemiei de coronavirus, scriu cei de la BBC.
„Ne aflăm într-o situaţie unică, având un slogan iconic care nu se mai potriveşte cu contextual actual”, au declarat reprezentanţii businessului, citaţi de BBC, referindu-se la mesajul „bun de te lingi pe degete”, prin care îşi promovau produsele, şi pe care spun că îl vor readuce odată ce vor veni vremuri mai bune. Într-un videoclip pe YouTube, compania a pixelat mesajul, sfătuindu-şi clienţii să-l ignore pentru moment.
În martie, autoritatea de reglementare a reclamelor din SUA a primit 163 de plângeri legate de reclama TV a companiei, în care era promovat sloganul respectiv, despre care reclamanţii au spus că e iresponsabilă deoarece încurajează un comportament care creşte riscul răspândirii coronavirusului.
Sloganul „bun de te lingi pe degete” a început să fie promovat de companie în 1950. Retras pentru o perioadă, fusese reintrodus în 2008, pentru a fi oprit din nou în prezent.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












