Schimbare în retailul românesc. Ce au anunţat reprezentanţii Penny săptămâna aceasta

Autor: Ioana Matei Postat la 03 iulie 2020 218 afişări

Schimbare în retailul românesc. Ce au anunţat reprezentanţii Penny săptămâna aceasta

Penny Market a trecut printr-un proces de rebranding şi a devenit Penny, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. Potrivit acestora, compania îşi propune să adauge un plus de modernitate odată cu acest rebranding, care include un nou design în magazine, o zonă mai extinsă pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar şi o semnalizare mai vizibilă a promoţiilor şi a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă  soluţii simple, adaptate stilului de viaţă alert, precum produsele ready to eat, dar şi cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

Discounterul optimizează constant formatul magazinelor şi se adaptează noilor comportamente de consum pentru a oferi o experienţă de cumpărături cât mai plăcută pentru clienţi.

Rebranding-ul în PENNY. participă la consolidarea strategiei de dezvoltare şi reprezintă o dovadă a angajamentului nostru pentru România. Suntem aici din 2005 şi, de atunci, am învăţat să ne adaptăm, dar şi să ne păstrăm amprenta locală. În continuare, ne vom concentra pe satisfacţia angajaţilor şi a clienţilor noştri şi vom investi în calitatea produselor cu focus pe mărci proprii produse local, dar şi în soluţii de digitalizare şi automatizare. De asemenea, ne propunem să extindem în mod sustenabil reţeaua de magazine PENNY. şi să ajungem la un număr de 600 de unităţi până în 2029”, a spus Daniel Gross, directorul general al Penny în România.

Prezentă în România de peste 15 ani, reţeaua PENNY a început procesul de modernizare încă de anul trecut, iar până în prezent există 26 de magazine în format PENNY. Acest design modern va fi aplicat fiecărui nou magazin deschis începând de anul acesta, astfel că, până în 2022, toate magazinele PENNY din ţară vor fi adaptate noului concept. Pentru anul 2020 sunt planificate 75 de remodelări PENNY., dar şi între 20 şi 25 de magazine noi.

PENNY este parte a grupului german REWE.

Urmărește Business Magazin

ZF.ro
Halucinant. Cum explică Orban de ce nu cresc salariile profesorilor: E ca într-o familie, când îţi scad veniturile nu te duci să-ţi bei banii la cârciumă Halucinant. Cum explică Orban de ce nu cresc salariile profesorilor: E ca într-o familie, când îţi scad veniturile nu te duci să-ţi bei banii la cârciumă
BREAKING. Cu cât vor creşte de fapt pensiile românilor? Nimeni nu se aştepta
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Gorghiu: Moţiunea de cenzură va fi o găleată de invective, de venin şi de frustrări Gorghiu: Moţiunea de cenzură va fi o găleată de invective, de venin şi de frustrări
Tomac: Europa nu poate rămâne indiferentă
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Educaţia ca şotronul. Pe sărite... COMENTARIU Valeriu Şuhan Educaţia ca şotronul. Pe sărite...
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.