Schimbare în retailul românesc. Ce au anunţat reprezentanţii Penny săptămâna aceasta

Autor: Ioana Matei Postat la 03 iulie 2020 244 afişări

Schimbare în retailul românesc. Ce au anunţat reprezentanţii Penny săptămâna aceasta

Penny Market a trecut printr-un proces de rebranding şi a devenit Penny, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. Potrivit acestora, compania îşi propune să adauge un plus de modernitate odată cu acest rebranding, care include un nou design în magazine, o zonă mai extinsă pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar şi o semnalizare mai vizibilă a promoţiilor şi a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă  soluţii simple, adaptate stilului de viaţă alert, precum produsele ready to eat, dar şi cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

Discounterul optimizează constant formatul magazinelor şi se adaptează noilor comportamente de consum pentru a oferi o experienţă de cumpărături cât mai plăcută pentru clienţi.

Rebranding-ul în PENNY. participă la consolidarea strategiei de dezvoltare şi reprezintă o dovadă a angajamentului nostru pentru România. Suntem aici din 2005 şi, de atunci, am învăţat să ne adaptăm, dar şi să ne păstrăm amprenta locală. În continuare, ne vom concentra pe satisfacţia angajaţilor şi a clienţilor noştri şi vom investi în calitatea produselor cu focus pe mărci proprii produse local, dar şi în soluţii de digitalizare şi automatizare. De asemenea, ne propunem să extindem în mod sustenabil reţeaua de magazine PENNY. şi să ajungem la un număr de 600 de unităţi până în 2029”, a spus Daniel Gross, directorul general al Penny în România.

Prezentă în România de peste 15 ani, reţeaua PENNY a început procesul de modernizare încă de anul trecut, iar până în prezent există 26 de magazine în format PENNY. Acest design modern va fi aplicat fiecărui nou magazin deschis începând de anul acesta, astfel că, până în 2022, toate magazinele PENNY din ţară vor fi adaptate noului concept. Pentru anul 2020 sunt planificate 75 de remodelări PENNY., dar şi între 20 şi 25 de magazine noi.

PENNY este parte a grupului german REWE.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Cîţu se bate pe 29 miliarde de euro. PNRR 4.0 se negociază acum. O discuţie cu Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct ZF şi Ioana Răduca, head of content Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.