Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Producătorul de sucuri Dr. Fresh a ajuns la afaceri de 5,7 mil. lei „Începuturile ar fi fost mai grele dacă nu aveam posibilitatea să listăm produsele în lanţuri de magazine“

Autor: Mădălina Dediu Panaete Postat la 22 iulie 2025 34 afişări

Acsi Trade, compania care produce brandul de sucuri Dr. Fresh, a avut în 2024 o cifră de afaceri de 5,7 milioane de lei, în creştere cu 30% faţă de anul precedent, acesta fiind cel mai bun an de la intrarea pe piaţă a companiei fondate de familia Csizek. Iar businessul merge spre un nou an de creştere, având în vedere că pregăteşte lansarea de noi produse

 Afaceri de la Zero a împlinit şase ani în luna mai a acestui an, iar pentru a marca o întreagă generaţie de mici antreprenori, am decis să îi căutăm pe primii „noştri“ milionari, în lei sau în euro. Avem şi un disclaimer de oferit înainte de orice text în care îi vom prezenta pe „Milionarii de la Afaceri de la Zero“. Scopul lor nu a fost milionul, ci modul în care reuşesc să construiască ceva pornind de la nimic urmând vise, pasiuni, nevoi, idei. Milionul, în cazul lor, este al proiectelor pe care le-au creat şi care au convins consumatorii, nu este un cont al lor în vreo bancă.

Acsi Trade, compania care produce brandul de sucuri Dr. Fresh, a avut în 2024 o cifră de afaceri de 5,7 milioane de lei, în creştere cu 30% faţă de anul precedent, acesta fiind cel mai bun an de la intrarea pe piaţă a companiei fondate de familia Csizek. Iar businessul merge spre un nou an de creştere, având în vedere că pregăteşte lansarea de noi produse.

„Cele mai importante lucruri pe care le-am învăţat ca antreprenor este că nu trebuie să mă dau bătut niciodată pentru că succesul este acolo, este pregătit şi vine.

Trebuie doar să munceşti şi să fii perseverent”, spune Cristian Csizek, cofondator al Acsi Trade, firma care produce brandul Dr. Fresh.

Brandul de sucuri Dr. Fresh a luat naştere în urmă cu circa trei ani, atunci când familia Csizek a decis să producă şi sucuri sub brandul propriu, nu doar mărci private pentru marile lanţuri de magazine, segment care practic le-a adus dezvoltarea din 2013 încoace. În producţia de sucuri, familia Csizek a intrat în 2010. 

„Începuturile ar fi fost mai grele dacă nu aveam posibilitatea să listăm produsele în lanţuri de magazine, care reprezintă astăzi 70% din comerţ”.

Practic, Acsi Trade a fost primul producător de sucuri obţinute prin presarea fructelor şi primii listaţi în marile lanţuri. Compania colaborează cu retaileri precum Carrefour, Penny, Lidl etc. Sucurile se produc printr-un proces de presare a fructelor, apoi urmează o filtrare uşoară şi pasteurizare.

Principalul ingredient folosit este mărul, dar nu este singurul, ci compania în portofoliu inclusiv sucuri din mai multe fructe.  

Recent, Dr. Fresh a început şi producţia de sucuri funcţionale precum cele cu aronia, sfeclă sau cătină şi familia Csizek vrea să dezvolte în continuare acest segment.

„În următorii ani, îmi doresc ca Dr. Fresh să fie unul dintre cele mai cunoscute branduri din nişa sucurilor funcţionale sau de sucuri presate la rece. Dezvoltare este continuă, ne ajută toţi factorii. Interesul clienţilor pe acest segment de produs este unul în creştere, aşa că ne văd acolo în top. Anul acesta chiar previzionăm o creştere de 70% a cifrei de afaceri“, a mai spus Cristian Csizek.


Afaceri de la Zero a strâns în cei şase ani de viaţă ai proiectului realizat de Ziarul Financiar şi susţinut de Banca Transilvania peste 1.500 de poveşti care arată o Românie care munceşte, o Românie pricepută, atentă, implicată în business şi în nevoile comunităţii. Platforma Afaceri de la Zero le-a ascultat vocea şi povestea atunci când erau prea mici să fie luaţi în seamă, le-a dat încredere că se poate, că şi atunci când ai o cifră de afaceri de 10.000 sau 20.000 de euro, când nu ai marketing şi nici nu îţi poţi permite influenceri, ai totuşi un loc în care să îţi spui povestea, un loc în care îi vezi şi pe alţii ca tine, în care legi prietenii şi parteneriate.

 

Dacă doriţi să revedeţi:

 Povestea Dr. Fresh: https://www.zf.ro/afaceri-de-la-zero/afaceri-de-la-zero-au-inceput-cu-productia-de-sucuri-marca-proprie-22793338

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.