Sanofi lansează noul Antinevralgic Forte

Autor: Razvan Muresan, Ioana Matei Postat la 25 iunie 2013 2711 afişări

Sanofi România a lansat Antinevralgic Forte, indicat pentru durerile de cap intense şi migrene. Astfel, compania urmăreşte consolidarea poziţiei brandului Antinevralgic, lider de piaţă în unităţi pe segmentul de analgezice şi antiinflamatoare în forme solide.

Până la sfârşitul anului, compania are în plan vânzarea de peste 400.000 de unităţi din noul produs. Per ansamblu, Sanofi îsi doreşte pentru brandul Antinevralgic creşterea cu 3 puncte procentuale a cotei de piaţă la 20% şi sporirea vânzărilor cu 20% pe total brand până la sfârşitul anului, în comparaţie cu 2012.

Antinevralgic Forte tratează eficient şi rapid durerile de cap intense şi migrenele, beneficiind de o formulă mai concentrată a celor trei substanţe active: acid acetilsalicilic 250 mg, paracetamol 250 mg şi cafeină 50 mg. 

"Lansarea Antinevralgic Forte este importantă atât din perspectiva consolidării, cât şi a modernizării brandului Antinevralgic. Vorbim despre una dintre mărcile cu cea mai mare notorietate de pe piaţa românească, asociată de consumatori cu valori precum autenticitate, tradiţie, eficienţă şi accesibilitate. Prin noua formulă, demonstrăm că acest nume are multe de spus pe segmentul de analgezice din România, este un brand care se extinde şi care are obiective ambiţioase”, a declarat Iulia Roşian, director CHC Sanofi România.

Segmentul de durere este unul important în piaţa totală de medicamente fără prescripţie medicală, reprezentând circa 18% (55 milioane euro) din aceasta. Sanofi deţine 25% din segmentul de analgezice şi antiinflamatoare forme solide, în special prin brandurile Antinevralgic şi Ibalgin.  Analgezicele reprezintă 30% din totalul portofoliului de medicamente fără prescripţie medicală administrat de companie.

Sanofi are trei produse în top 10 branduri OTC: Antinevralgic, Essentiale şi NoSpa. Prin lansarea Antinevralgic Forte, Sanofi îşi consolidează poziţia de lider pe segmentul de OTC, recâştigată în 2012.

Antinevralgic ocupa locul al cincilea în 2009 în topul celor mai vândute medicamente, cu cinci milioane de bucăţi vândute, la o  valoare totală de 5,9 mil. euro.


- Loc Antinevralgic P in overall vanzari produse OTC – locul 5 , conform IMS data (valoare, pret de producator)

- Unitati vandute – 4.855.160 unitati (cutii) in 2012, +13% vs. 2011

- Rezultate in valoare – 24.490.863 lei in 2012, +25% vs. 2011

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
sanofi,
lansare,
Antinevralgic Forte,
medicamente

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/actualitate/sanofi-lanseaza-noul-antinevralgic-forte-11017977
11017977
comments powered by Disqus
ZF.ro
Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor
Industria care explodează în pandemie. Posibilităţile de creştere sunt uriaşe
Mediafax
Efectul încrederii în vaccinul anti COVID-19 şi al tranziţiei de la Casa Albă: Bursele ating niveluri record Efectul încrederii în vaccinul anti COVID-19 şi al tranziţiei de la Casa Albă: Bursele ating niveluri record
Misterul paturilor de ATI, lămurit de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă. Situaţia locurilor la Terapie Intensivă în Bucureşti şi în ţară
MonitorulApararii
Tranziţia de la Trump la Biden: modelul argentinian Tranziţia de la Trump la Biden: modelul argentinian
PREVIZIUNI POLITICE 2021: Politica externă a SUA - Partea întâi
MonitorulPartidelor
Un politician acuză: Nimeni nu vrea să piardă pensiile speciale Un politician acuză: Nimeni nu vrea să piardă pensiile speciale
Clotilde Armand: De asta are societatea noastră nevoie
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.