Românii au făcut în ultimul an plăţi de peste 13 miliarde lei prin intermediul PayPoint, respectiv 123 milioane de tranzacţii, cu o valoare medie de 105 lei

Autor: Roxana Rosu Postat la 11 august 2021 65 afişări

Românii au făcut în ultimul an plăţi de peste 13 miliarde lei prin intermediul PayPoint, respectiv 123 milioane de tranzacţii, cu o valoare medie de 105 lei

Românii au făcut în ultimul an plăţi de peste 13 miliarde lei prin intermediul reţelei PayPoint, respectiv 123 milioane de tranzacţii, cu o valoare medie de 105 lei.

În ultimii 14 ani, de la intrarea pe piaţa locală, PayPoint a înregistrat peste 820 de milioane de plăţi, în sumă totală de 69 de miliarde de lei, în timp ce valoarea medie a fost de 80 lei.

„În 14 ani am dezvoltat parteneriate de lungă durată cu peste 210 furnizori de telecomunicaţii, utilităţi, transport şi servicii financiare, obiectivul fiind de a le oferi clienţilor soluţii sigure de plată, accesibile atât în mediul urban, cât şi în zonele rurale. Strategia PayPoint a fost dintotdeauna una orientată spre consumator şi nevoile acestuia: am investit atât în infrastructură şi extinderea reţelei la nivel naţional, pentru a creşte accesibilitatea acesteia, dar şi în tehnologie, pentru a oferi soluţii de plată sigure şi eficiente oricărui client”, a spus Utku Ogrendil, CEO al PayPoint România.

Compania vrea să dezvolte serviciile oferite, una dintre priorităţi fiind consolidarea şi modernizarea reţelei de terminale.

În acest moment reţeaua PayPoint numără peste 19.000 de locaţii partenere, fiind extinsă în 5.520 de localităţi din mediul rural şi urban, unde clienţii pot plăti facturile pentru utilităţi, electricitate, gaze, apă, telefonie fixă şi mobilă, rate, asigurări, roviniete, bilete de avion, internet şi cablu sau servicii de securitate.

Compania colectează peste 100 de milioane de plăţi de facturi pentru 85% din furnizorii români de utilităţi şi telecomunicaţii.

Din decembrie 2020, PayPoint a lansat şi propria aplicaţie pentru telefonul mobil, care a ajuns la peste 50.000 utilizatori şi prin care oferă o alternativă digitală la plata facturilor şi a altor tipuri de servicii.

Compania a intrat pe piaţă în mai 2007 prin achiziţia Paystore, furnizor local de servicii de încărcare electronică a cartelelor de telefonie mobilă. În 2008, PayPoint a intrat şi pe segmentul de retail de plată a facturilor. Din martie 2021 activele şi operaţiunile PayPoint Services SRL sunt deţinute integral de către fondul de private equity Innova Capital, cu cu sediul centra.l în Polonia

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
paypoint,
plati,
retea,
facturi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.