Romania, la un pas de a deveni cel mai important centru European de BPO. Vezi aici cine mai vrea sa investeasca la noi

Autor: Ana Raduta Postat la 25 octombrie 2010 48 afişări

La scurt timp dupa ce grupul olandez ING a anuntat deschiderea unui centru regional de servicii pentru clienti, la Cluj, o alta companie ii urmeaza exemplul. Incepand cu 2011, Schneider Electric va deschide la Bucuresti centrul de customer care service pentru divizia sa de IT.

"Romania are trei avantaje importante, care ne-au influentat decizia de a deschide acest centru aici: este membra a Uniunii Europene, romanii sunt buni vorbitori de limbi straine, iar costurile cu salariile nu sunt foarte mari", spune David Nicholl, country president pentru Schneider Romania, companie care activeaza in domeniul managementului electricitatii si automatizarilor. Drept urmare, francezii de la Schneider au inceput deja demersurile pentru recrutarea unei echipe de 40 de oameni, activitatea centrului urmand sa inceapa, la capacitate maxima, la mijlocul anului viitor.

"Echipa va fi alcatuita din doi customer care manageri, trei sefi de echipa, doi ingineri pentru suport tehnic, un training&quality specialist si 33 de oameni care vor face activitatea de customer care", enumera Miriana Matei, director de resurse umane in cadrul Schneider Electric Romania. Departamentul va raspunde atat telefonic, cat si electronic solicitarilor venite din partea clientilor din Europa - Germania, Franta, Italia, Spania, Portugalia, Olanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, România, Grecia. Discutiile vor fi purtate in limba materna a fiecarui client si vor oferi raspunsuri cu privire la produsele, solutiile si serviciile APC by Schneider Electric, termenele de livrare si specificatiile tehnice ale produselor.

"Acum cautam oameni care sa vorbeasca aceste limbi si deja avem multi candidati, insa avem ceva probleme in a gasi vorbitori de ceha, slovaca si slovena", mantioneaza Matei.

Prima echipa care va incepe activitatea va fi cea desemnata pentru a servi tarile mediteraneene, asa ca departamentul de resurse umane de la Schneider cauta in momentul de fata vorbitori de franceza, italiana si spaniola. Daca toate lucrurile se vor derula confrom planului, aceasta echipa va fi activa incepand cu 1 martie 2011.

"Am partcicipat la editia din aceasta toamna a targului <<Angajatori de Top>> si am fost suprinsi sa vedem foarte multi candidati. Am primit aproape 1.000 de CV-uri in numai doua zile. Majoritatea sunt foarte tineri, absolventi de facultate, insa au venit si candidati cu experienta de doi-trei ani in domeniu", spune directorul de resurse umane de la Schnedier Electric Romania.

Piata de BPO (Business Process Outsourcing) s-a dezvoltat foarte mult in ultimii doi ani, iar aceasta este a doua investitie importanta de acest gen anuntata in aceasta toamna de un jucator international, dupa anuntul facut de grupul ING la inceputul lunii septembrie. Olandezii au pus la bataie circa 250 de milioane de euro pentru centrul regional de servicii pentru clienti.

Citeste mai multe despre alte investitii de acest tip

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
investiti,
BPO,
Schneider Electric
/actualitate/romania-la-un-pas-de-a-deveni-cel-mai-important-centru-european-de-bpo-vezi-aici-cine-mai-vrea-sa-investeasca-la-noi-7558437
7558437
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.