Reţelele sociale şi sexele

Autor: Dorin Oancea Postat la 28 decembrie 2013 72 afişări

Vă prezentăm un grafic care arată segmentarea pe sexe a celor mai populare platforme sociale din lume, realizată în baza datelor furnizate de reţelele sociale, colectate de specialiştii Oxford Internet Institute.

Reţelele sociale şi sexele

În general raportul este de 1,05 bărbaţi la o femeie. Cele mai echilibrate reţele sunt Facebook şi YouTube, cu rapoarte egale cu repartizarea populaţiei planetei (oricum, mai mulţi bărbaţi decât femei).

Google plus are doar 43% femei, iar Twitter cea mai mare pondere a sexului slab, de 53%. Flickr şi Tumblr sunt şi ele preferatele doamnelor, iar Meetup, o reţea care facilitează constituirea de grupuri pe pasiuni şi interese este populată preponderent de femei, având doar 38% bărbaţi.

Pe de altă parte, doar 40% din conturile de pe Linkedin aparţin femeilor.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/actualitate/retelele-sociale-si-sexele-11795403
11795403
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.