Retailerul francez Carrefour deschide două hipermaketuri în Constanţa, în urma integrării şi rebranduirii unor magazine Cora

Autor: Roxana Rosu Postat la 11 iulie 2024 27 afişări

Retailerul francez Carrefour deschide două hipermaketuri în Constanţa, în urma integrării şi rebranduirii unor magazine Cora

Retailerul francez Carrefour deschide două hipermaketuri în Constanţa, în urma integrării şi rebranduirii unor magazine Cora.

„Ne reafirmăm angajamentul de a oferi românilor cel mai bun portofoliu de produse şi servicii, completând reţeaua noastră de hipermarketuri prin inaugurarea a două magazine Cora sub brandul Carrefour în Constanţa, un oraş strategic pentru această zonă a ţării”, a declarat a declarat Crinu Aldea, Integration Project Director, Carrefour România. 

Unul dintre cele două hipermarketuri este amplasat în centrul comercial City Park, iar cel de-al doilea magazin se află în cartierul Brătianu.

Ca urmare a integrării magazinelor Cora de format mare în reteaua Carrefour, retailerul a ajuns la 57 de hipermarketuri deschise la nivel naţional, trei dintre acestea fiind în Constanţa. Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piaţa din România, în 2001.  Extinderea reţelei face parte din strategia omnichannel a companiei.

După achiziţia operaţiunilor Romania Hypermarche în 2023, Carrefour detine aproximativ 450 de magazine, în 113 oraşe, fiind în top trei jucători de pe piaţa de retail din România. Grupul are peste 17.000 de angajaţi.

Carrefour România operează în România prin cinci entităţi juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL şi, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Grupul francez a obţinut anul trecut în Ro­mâ­nia o cifră de afaceri consolidată de 17,6 mld. lei, cu 52% mai mare decât în 2022, arată calculele ZF realizate pe baza datelor oferite de către companie. Avansul este susţinut, cel puţin parţial, şi de pre­lua­rea operaţiunilor Cora în România, mutare care a rotunjit veniturile comerciantului din Hexagon cu aproape 1,4 mld. lei.

Cea mai mare contribuţie la totalul busi­nessului o are însă firma Carrefour Ro­mânia, care operează hipermarketurile. Aceasta a obţinut în 2023 afaceri de 11,4 mld. lei, aproape cât tot businessul conso­lidat din anul anterior.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
carrefour,
romania,
cora,
magazine

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.