Retailerul de modă C&A: Preţurile din magazinele din România vor fi în 2024, în medie, cu 10% mai mici decât în alte pieţe europene. Am decis reducerea preţurilor ca urmare a mediului economic dificil

Autor: Cristina Roşca Postat la 07 martie 2024 32 afişări

Retailerul de modă C&A: Preţurile din magazinele din România vor fi în 2024, în medie, cu 10% mai mici decât în alte pieţe europene. Am decis reducerea preţurilor ca urmare a mediului economic dificil

Retailerul de modă C&A, unul dintre cei mai importanţi actori din piaţa de profil din România, anunţă reducerea preţurilor în reţeaua locală ce numără peste 50 de magazine. Oficialii companiei spun că au decis ca în 2024 preţurile articolelor să fie mai mici, în medie, cu 10% în România decât în alte pieţe unde grupul este prezent, iar asta din cauza mediului economic dificil de pe plan local.

C&A este primul retailer - de orice fel, nu doar de modă - care anunţă public că preţurile vor fi mai mici local decât în alte ţări. Decizia vine într-o perioadă de inflaţie în continuare ridicată, dobânzi mari şi consum prudent.

„În România avem o bază de clienţi fideli, iar decizia de a reduce preţurile în magazinele noastre a fost luată pentru a ne asigura că putem oferi în continuare produsele de care au nevoie consumatorii noştri. Toată lumea trebuie să îşi permită să cumpere îmbrăcăminte de calitate pentru familie la preţuri mai bune”, spune Cătălin Roşca, country manager al brandului pentru Romania. Recent, el a preluat şi managementul altor două pieţe din regiune.

Retailerul de modă C&A a intrat în România în 2009, pariind pe magazine de mari dimensiuni şi pe preţuri sub medie. Astăzi, sunt peste 50 de unităţi pe plan local, cu afaceri de 524 mil. lei în 2022, ultimul an pentru care există date publice.

Compania anunţa recent că există potenţial pentru a dubla cifra de afaceri locală, iar pentru asta există un plan ambiţios şi de expansiune.

„În 2024 aniversăm 15 ani de C&A în România. Aceasta este o piatră de hotar pe care dorim să o sărbătorim prin intermediul unor planuri de creştere dedicate. Cinci deschideri de magazine au fost deja confirmate doar în Romania şi mai există multe alte planuri în curs de realizare”, adaugă Cătălin Roşca.

Magazinul C&A din complexul Cosmopolis din Bucureşti se va deschide pe 28 martie, urmând la scurtă vreme după aceea cele din Giurgiu (Aurora Retail Park) şi Piteşti (Argeş Mall).

La nivel european, C&A vrea să deschidă 100 de noi magazine în următorii trei ani. Astăzi, reţeaua numără 1.300 de unităţi în 17 state.

Retailerul are trei tipuri de magazine - mici, medii şi mari -, cu suprafeţe ce încep de la 1.000 mp şi merg până la peste 4.000 mp. Acum sunt în teste şi nişte unităţi de mai mici dimensiuni.

Reprezentanţii C&A spun că pariază în continuare pe offline, magazinele jucând un rol esenţial în interacţiunea cu clienţii.

Pe plan local, retailerul a reluat expansiunea în 2023 după mai mulţi ani de pauză. În total au fost inaugurate patru unităţi anul trecut, cel mai recent în noiembrie. Atunci, C&A a deschis cel de-al 52-lea magazin din România, la Calafat.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
preturi,
romania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.